فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۲۹۷۹
انتشار: ۰۰:۱۶ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸

یک ایرانی به نقض تحریم‌های آمریکا متهم شد

دادگاه لس آنجلس روز سه شنبه یک شهروند ایرانی را به نادیده گرفتن قوانین کالاهای ممنوعه و نقض تحریم‌ها متهم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از ال‌ای نیوز، دادگاه لس آنجلس با تشکیل جلسه شهروند ایرانی م. ه را به ارسال قطعات ماشین آلات به ایران و نقض تحریم‌ها متهم کرد.

م. ه ۴۶ ساله شهروند سابق لس آنجلس و تبعه دوگانه ایالات متحده و ایران است که در دادگاه به نقض تحریم‌ها متهم شده است.

براساس بیانیه دادگاه لس آنجلس، شهروند ایرانی پیش از این با نقض تحریم‌ها به صورت غیرقانونی مقادیری ماشینهای رایانه‌ای که برای پردازش مواد اولیه مانند فلزات به استانداردهای دقیق استفاده می‌شوند، به ایران صادر کرده بود.

بر اساس گزارش دفتر دادستان آمریکا، این ماشین آلات به دلایل منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و ضد تروریسم کنترل می‌شوند.

دولت دونالد ترامپ در اردیبهشت سال گذشته با خروج یکجانبه از توافق هسته ای ایران خارج شد و به دنبال آن تحریم های یکطرفه خویش علیه صادرات نفت ایران را از سرگرفت.

برچسب ها: تحریم
ارسال به دوستان
از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید! نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند رشد دوبرابری مبادلات تجاری ایران در صورت صلح کامل تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری پروفیل 40×40 برای چه پروژه‌هایی مناسب است؟ بررسی مشخصات، کاربردها و نکات خرید «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش