فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۵۱۸۱
انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۸

سخنگوی انصارالله یمن: دیدار مهمی با ظریف داشتم

سخنگوی انصارالله یمن: دیدار مهمی با ظریف داشتم

سخنگوی جنبش انصار الله یمن دیدارش با وزیر امور خارجه کشورمان را مهم توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت: دیدارم با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران مهم بود و در رابطه با آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو کردیم.

وی گفت: در این دیدار در رابطه با راه های مشارکت فعال یمن به منظور تقویت امنیت و ثبات منطقه رایزنی کردیم.

به گزارش ایسنا، محمد عبدالسلام صبح امروز (سه شنبه) با محمد جواد ظریف در عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: انصارالله یمن ، ظریف
ارسال به دوستان
ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید پرسپولیس شد تردد بیش از ۲۱ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی