فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۵۲۱۲
انتشار: ۱۷:۴۹ - ۰۴-۱۲-۱۳۹۸

انصاری‌فرد: سپاهان نمی‌خواست بازی کند

عصر ایران
ما تا ساعت ۱۶:۵۰ درون زمین بودیم و بیش از نیم ساعت برای سپاهان معطل کردیم اما آن‌ها نمی خواستند بازی کنند

پرسپولیسمدیرعامل پرسپولیس گفت: سپاهانی‌ها نمی‌خواستند بازی کنند و حتی خودشان را هم به ما نشان ندادند.

به گزارش ایسنا، محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس درباره لغو و برگزار نشدن دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: به ما اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر است. تیم فوتبال سپاهان اصلا قصد نداشت تیمش بازی کند و با این که ۲۰ دقیقه زودتر به ورزشگاه آمده بودند، نه تدارکاتی به زمین آورده بودند و نه بازیکنی به زمین آمده بود. آن‌ها نمی‌خواستند بازی کنند و حتی خودشان را هم به ما نشان ندادند.

او ادامه داد: ما تا ساعت ۱۶:۵۰ درون زمین بودیم و بیش از نیم ساعت برای سپاهان معطل کردیم اما آن‌ها نمی خواستند بازی کنند و هجوم هواداران‌شان را تنها بهانه کردند تا بازی نکنند. ما از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه هستیم و منتظر شروع بازی بودیم اما همه دیدند که چرا بازی برگزار نشد.

برچسب ها: پرسپولیس ، سپاهان
ارسال به دوستان
جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟