فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۶۱۵۰
انتشار: ۱۶:۵۴ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۸

تعداد مبتلایات به کرونا در مازندران به ۱۷ نفر رسید

تعداد مبتلایات به کرونا در مازندران به ۱۷ نفر رسید

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که آمار جمعیت مبتلا به ویروس کرونا در این استان تا امروز جمعه نهم اسفند به ۱۷ نفر رسیده است.

دکتر سیمین بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار این که تا دیروز آمار مبتلایان در استان ۱۱ نفر بود ، افزود : از روز گذشته تاکنون نمونه ۶ نفر نفر دیگر از افراد مشکوک به کرونا نیز مثبت اعلام شده است .

وی گفت که تمامی این افراد در مراکز بیمارستانی و درمانی استان تحت مراقبتهای ویژه بهداشتی و درمانی قرار دارند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین با اعلام این که تاکنون تنها یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در این استان جان باخت ، توضیح داد : این فرد هم مسافری از تهران با داشتن بیماری زمینه ای بود که در تنکابن جان باخت .

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه