فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۸ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۹۲۶۹
انتشار: ۰۶:۴۸ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۸

فرصت 3 ماه برای پرداخت گاز بها

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه برای پرداخت مبلغ قبض گاز خود فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمد عسگری افزود: بر اساس تصمیم‌های گرفته شده، قرائت کنتور‌های خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی به صورت مراجعه حضوری انجام نمی‌شود.

وی افزود: مشترکان برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، زیرا در هر استان، اطلاع‌رسانی از طریق روش‌های موجود در هر شرکت اعم از پورتال‌ها، پیامک، شبکه‌های صدا و سیمای استانی و شبکه‌های اجتماعی به مشترکان انجام می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: مردم در استان تهران برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود می‌توانند با شماره ۴- ۸۱۹۷۲۵۰۱ تماس بگیرند یا حرف H را به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۱ پیامک کنند.

برچسب ها: گاز
ارسال به دوستان
۵ تا از قدرتمندترین تانک‌های جهان در سال ۲۰۲۶ (+عکس) قصه دنده مکانیکی «زنانه-مردانه» / مهندسی ظریف آمریکایی (+عکس) ۶ علت واقعی بوی بد پا؛ راهکار چیست؟ خودرو هاچ‌بک بهتر است یا سدان؟ بررسی تفاوت‌ها قبل از خرید عکس آتلیه‌ای یک خانواده تهرانی در دوران قاجار سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت