فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۷۷۷۰
انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۱-۰۲-۱۳۹۹

وزیر ارتباطات: بیش از یک میلیون تلفن‌همراه وارد کشور شد

وزیر ارتباطات: بیش از یک میلیون تلفن‌همراه وارد کشور شدوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آمار واردات تا دو روز پیش، نشان می‌دهد که یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه تلفن‌همراه وارد کشور شده است.

به گزارش ایرنا «محمدجواد آذری جهرمی» روز یکشنبه در پاسخ به کاربری که درباره آشفتگی در بازار موبایل کشور از او پرسیده بود، در توییتر نوشت: از وزیر صنعت این‌ موضوع را می‌پرسم، اما احتمالا به دلیل تعطیلی کارخانه‌های تولیدی در کشورهای تولیدکننده‌ مثل کره جنوبی و چین، واردات کاهش یافته است.

وی افزود: «البته تا دو روز پیش، آمار واردات نشان می‌دهد که یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه گوشی همراه وارد شده که روشن نشده است. شاید کمی هم احتکار شده باشد که البته در این مورد اطمینان ندارم.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تلفن همراه
ارسال به دوستان
شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه