فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۵۰۷۶۸
انتشار: ۱۹:۰۳ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۹

رئیس کل دادگستری استان اردبیل: هیچ کس حق ندارد کالا و اموالی را از کشت و صنعت خارج کند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: هیچ کس حق ندارد کالا و اموالی را از کشت و صنعت خارج کرده و به خارج از این مجموعه منتقل کند.

به گزارش ایسنا؛ ناصر عتباتی ۱۹ مهر در جلسه هماهنگی نحوه اجرای ابطال واگذاری کشت و صنعت اظهار کرد: در روزهای اخیر و به دنبال رای ابطال واگذاری کشت و صنعت که از سوی هیئت داوری اعلام شد خبرهایی مبنی بر خروج اموال و دارایی این بنگاه عظیم اقتصادی به گوش می‌رسد که ما تیمی را از دستگاه قضائی استان و شهرستان پارس‌آباد با نظارت بازرسی مکلف کرده تا این مساله را مورد مراقبت و نظارت قرار دهند.

وی ورود دادستان مرکز استان و شهرستان پارس‌آباد به همراه مسئولان بازرسی را به این موضوع یادآور شد و خاطرنشان کرد: برای حل دغدغه‌های مردمی و در دفاع از حق و حقوق بیت‌المال اجازه نخواهیم داد تا اموالی از کشت و صنعت به نام فرد خاص از این مجموعه اقتصادی خارج شده و یا مورد تعرض قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: اکیپ قضائی و بازرسی موظف شدند لیست اموال و دارایی‌های شرکت را صورت جلسه کنند تا با مراقبت بیشتر زمینه حفاظت و حراست از اموال عمومی در این شرکت فراهم آید.

عتباتی بیان کرد: با صدور رای ابطال واگذاری کشت و صنعت به سرمایه‌گذار فعلی قرار شده روند دقیق محاسبه اموال و دارایی‌های شرکت در مقطع واگذاری و شرایط کنونی مورد توجه قرار گیرد تا حق و حقوق هیچ یک از طرفین ضایع نشود.

وی ادامه داد: هنوز در مورد مدیریت جدید شرکت کشت و صنعت تصمیم‌گیری نشده ولی تلاش خواهد شد تا با بهترین روش این مجموعه مدیریت شود تا تضییع حقوق بیت‌المال انجام نشده و مردم منطقه بهترین بهره را از این بنگاه اقتصادی ببرند.

عده‌ای به دنبال ایجاد چالش مدیریتی در کشت و صنعت هستند

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با ورود به موقع دستگاه قضائی کشت و صنعت مغان که با قیمت ناچیز به بخش خصوصی واگذار شده بود، به دامن مردم و منطقه بازگشت تا در بهترین شرایط مدیریت آن اعمال شود.

محمود جهانگیرزاده اظهار کرد: مردم منطقه از ابطال واگذاری غیرقانونی کشت و صنعت در دو سال گذشته خوشحال هستند ولی عده‌ای برای مدیریت جدید این بنگاه اقتصادی به دنبال ایجاد چالش‌های اساسی و تولید نگرانی هستند.

وی ادامه داد: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم این مجموعه از چاله به چاه بیفتد و شرایط خطرناک‌تر از واگذاری بخش خصوصی شکل گیرد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی بهترین روش شکل‌گیری در مدیریت این مجموعه را واگذاری سهام آن به خود مردم منطقه اعلام و خاطرنشان کرد: با یک تدبیر شایسته می‌توان از تاراج بنگاه عظیم اقتصادی منطقه جلوگیری کرده و شرایط مطلوبی را در این واحد تولیدی به وجود آورد.

برچسب ها: اردبیل
ارسال به دوستان
شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است