فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۸-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۸۸۲۳۱
انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۸-۰۲-۱۴۰۲

سیل در خراسان شمالی/ ۳۶ نفر نجات یافتند

سیل در خراسان شمالی/ ۳۶ نفر نجات یافتند
کار امدادرسانی به اهالی و تخلیه سیلاب از منازل مسکونی با ۱۸ دستگاه موتور پمپ تخلیه در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اعزام ۱۸ تیم امدادی جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در مناطق و روستاهای استان خبر داد.

ابوالفضل محبان،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت‌وگو با فارس در بجنورد، اظهار کرد: به دنبال بارندگی شدید و خسارت سیلاب به منازل مسکونی، شامگاه پنجشنبه، ۱۸ تیم امدادی هلال احمر به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی گفت: تیم های امدادی به شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه و به تعداد ۵۹ نفر نیروی عملیاتی با تجهیزات مربوطه به این مناطق اعزام شدند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: کار امدادرسانی به اهالی و تخلیه سیلاب از منازل مسکونی با ۱۸ دستگاه موتور پمپ تخلیه در حال انجام است.

محبان گفت: در مجموع این عملیات‌ها تاکنون ۳۶ نفر رهاسازی شده اند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سیل ، خراسان شمالی
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود