فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۰-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۲۲۰۰
انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۰-۱۱-۱۴۰۲

راز جوانی با نوشیدن فقط سه فنجان چای در روز (فیلم)

راز جوانی با نوشیدن فقط سه فنجان چای در روز (فیلم)
محققان دانشگاه سیچوان یک تحقیق بر روی ۲ گروه از افراد بریتانیایی بین ۳۷ تا ۷۳ سال و افراد چینی بین ۳۹ تا ۷۹ سال انجام دادند. این افراد درباره عادات مصرف چای و میانگین مصرف تعداد فنجان چای روزانه خود اطلاعاتی را دادند که طبق یافته‌ها مشخص شد که افرادی که چای بیشتری می‌نوشند علائم پیری بیولوژیکی کندتری دارند.



منبع:باشگاه خبرنگاران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: راز جوانی ، چای
ارسال به دوستان
استفاده از نمادهای ایران باستان در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۶ / ببینید تیم ملی ایران چطوری معرفی شد خلاصه بازی مکزیک - آفریقای‌جنوبی گل دوم مکزیک به آفریقای جنوبی توسط خیمنز در دقیقه ۶۷ اخراج مستقیم سیتول مقابل مکزیک در دقیقه 49 دیدار حسن معجونی با عرفان برزین ۱۱ سال بعد از پخش سریال شمعدونی طرز تهیه شربت نعنای خانگی به روشی ساده و خوش‌طعم رونمایی از پرچم ایران در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۶ در استادیوم آزتکا گل اول مکزیک به آفریقای جنوبی توسط کوئینونز در دقیقه ۹ تیزر رسمی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۶ لحظه ورود بازیکنان آفریقای جنوبی به ورزشگاه آزتکا مکزیکوسیتی مرز‌های جغرافیایی دریا‌ها چگونه مشخص می‌شود؟ آتش بازی در ورزشگاه آزتکا هم زمان با مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۶ طرز تهیه برنجک خانگی ترد و خوشمزه ۸ مصدوم در حادثه خروج قطار از ریل در آذربایجان شرقی شرایط امنیتی در مکزیک چند ساعت مانده به افتتاحیه رسمی جام جهانی