فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۰۱-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۴۱۰۴
انتشار: ۲۳:۲۹ - ۰۱-۰۵-۱۴۰۳

ادارات استان سمنان پنجشنبه‌ها تعطیل شد

ادارات استان سمنان پنجشنبه‌ها تعطیل شد
معاون عمرانی استاندار سمنان از فرا رسیدن موج گرما در استان خبر داد و گفت: همه مردم در بهینه مصرف کردن آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند.
معاون استاندار سمنان از تعطیلی پنجشنبه‌ها با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان خبر داد و گفت: فعالیت ادارات به صورت دورکاری است.
 
به گزارش مهر، محمد حمیدی با بیان اینکه تمام ادارات و نهادهای دولتی شرکت‌های تابعه دولت در استان سمنان مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها شدند، تاکید کرد: این ادارات پنجشنبه هر هفته تا نیمه شهریورماه تعطیل هستند و فعالیت آنها به صورت دورکاری است.
 
وی با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی دلیل این تصمیم است، تاکید کرد: تمام خدمات این ادارات باید به صورت دورکاری صورت گیرد.
 
معاون عمرانی استاندار سمنان از فرا رسیدن موج گرما در استان خبر داد و گفت: همه مردم در بهینه مصرف کردن آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند.
برچسب ها: تعطیلی ، سمنان
ارسال به دوستان
تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی