فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۰۱-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۴۱۰۴
انتشار: ۲۳:۲۹ - ۰۱-۰۵-۱۴۰۳

ادارات استان سمنان پنجشنبه‌ها تعطیل شد

ادارات استان سمنان پنجشنبه‌ها تعطیل شد
معاون عمرانی استاندار سمنان از فرا رسیدن موج گرما در استان خبر داد و گفت: همه مردم در بهینه مصرف کردن آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند.
معاون استاندار سمنان از تعطیلی پنجشنبه‌ها با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان خبر داد و گفت: فعالیت ادارات به صورت دورکاری است.
 
به گزارش مهر، محمد حمیدی با بیان اینکه تمام ادارات و نهادهای دولتی شرکت‌های تابعه دولت در استان سمنان مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها شدند، تاکید کرد: این ادارات پنجشنبه هر هفته تا نیمه شهریورماه تعطیل هستند و فعالیت آنها به صورت دورکاری است.
 
وی با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی دلیل این تصمیم است، تاکید کرد: تمام خدمات این ادارات باید به صورت دورکاری صورت گیرد.
 
معاون عمرانی استاندار سمنان از فرا رسیدن موج گرما در استان خبر داد و گفت: همه مردم در بهینه مصرف کردن آب و برق اهتمام لازم را داشته باشند.
برچسب ها: تعطیلی ، سمنان
ارسال به دوستان
نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید! نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند رشد دوبرابری مبادلات تجاری ایران در صورت صلح کامل تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند