فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۸۷۷۲
انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۰-۰۵-۱۴۰۳

مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شد

مهدی عبدی از پرسپولیس جدا شد
بعد از ماه‌ها کشمکش و عدم توافق بر سر مسائل مالی، مهدی عبدی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد. این مهاجم جوان که فصل گذشته به صورت قرضی در تراکتور توپ می‌زد، در نهایت تصمیم گرفت از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

به گزارش فارس، بعد از مدت‌ها کش و قوس در نهایت قرارداد مهدی عبدی با پرسپولیس فسخ شد.

عبدی که انتظار داشت قرارداد مالی او با پرسپولیس همانند سایر بازیکنان باشد چند جلسه با مسئولین باشگاه گفتگو کرد اما در نهایت تصمیم به فسخ قرارداد با این تیم گرفت.

این مهاجم فصل گذشته به صورت قرضی به تیم تراکتور تبریز رفته بود اما به دلیل شرایط به وجود آمده قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا به زودی تیم جدید خود را معرفی کند.

برچسب ها: مهدی عبدی ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
تعریق بیش از حد؛ علامتی که خبر از یک بیماری می‌دهد وقتی تاج از شاه مهم‌تر بود! (+عکس) تولید گوشی‌های هوشمند چگونه باعث تشدید شیوع ویروس مرگبار ابولا می‌شود؟ همه‌چیز درباره J-35A، جنگنده نسل پنجم چین؛ رقیبی واقعی برای F-35 یا پروژه‌ای پرابهام؟ تکلیف سرمربی جدید استقلال هفته آینده مشخص می‌شود چمران: در ساختمان‌های بلند مرتبه پناهگاه احداث می‌شود برج پرایس؛ تنها آسمان‌خراش فرانک لوید رایت مشهور در آمریکا (+فیلم و عکس) ادعای ترامپ: 5 کشور منطقه خواهان توقف جنگ بودند ادعای سی‌ان‌ان: آمریکا هیچ موشک ایران به سمت اسرائیل را رهگیری نکرد رئیس‌ جمهور لبنان: به دنبال ایجاد روابطی خوب با ایران هستیم فارس: جنگنده‌های اسرائیلی بدون ورود به آسمان ایران از خارج از مرزهای کشور حملات خود را انجام دادند گوشی 20 سال پیش نوکیا چگونه هنوز هم زیبا به نظر می رسد! (+عکس) اتهامات سنگین اخلاقی علیه مالک باشگاه وستهام ادامه تظاهرات در آلبانی علیه داماد ترامپ شنیده شدن صدای انفجار در اربیل عراق