۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۱-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۸۸۶۲۸
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۱-۰۶-۱۳۹۵

حاج‌بابایی: در مورد حمایت از روحانی جمع اصول‌گرایان تصمیم می‌گیرند/ ظرفیت‌های اصولگرایی و اصلاح طلبی پاسخگوی جامعه نیستند

ما در جریان اصولگرایی اسیر نام اشخاص نمی شویم ، قطعا ما از نیروهای انقلابی حمایت می کنیم.

حمیدرضا حاجی بابایی عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی درباره ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری در سال آینده (1396) گفت: اصولگرایان در حال انجام برخی کارها برای شکل گیری ائتلاف هستند و اگر هر دو گروه یعنی هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان بتوانند برنامه ریزی منظم و تعریف شده ای را برای انتخابات 96 داشته باشند می توانیم به انتخاباتی رقابتی و خوب امیدوار باشیم .

وزیر آموزش و پروروش احمدی نژاد در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: هم اینکه شورای اصلاح طلبان کارشان را شروع کنند و وحدت داشته باشند و کنار همدیگر قرار گیرند یعنی 50 درصد مشکل حل شده است و همین موضوع نوید یک انتخابات رقابتی را می دهد.

ایران در سال آینده (1396) شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد کاندیداهای مورد حمایت در جریان اصولگرایی تصریح کرد: ما در جریان اصولگرایی اسیر نام اشخاص نمی شویم. قطعا ما از نیروهای انقلابی حمایت می کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خاطر نشان کرد: بنده معتقدم ظرفیت‌های اصولگرایی و اصلاح طلبی امروز پاسخگویی جامعه نیستند و باید هر دو گروه از ظرفیت انقلابی و جهادی بیشتر استفاده کنند تا بتوانند مطالبات انباشته شده مردم را پاسخگو باشند.

این نماینده اصول‌گرای مجلس دهم ادامه داد: ما در جریان اصولگرایی باید راهکارهای اساسی را طراحی کنیم و این راهکارها باید به گونه ای باشد که پارامترها ،مسیر و اهداف ما را مشخص کند و در مرحله بعد افراد و اشخاص را مطرح کنیم .

حاجی بابایی در مورد احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی گفت: در مورد حمایت از آقای روحانی در انتخابات 96 جمع اصولگرایان تصمیم می گیرند.

ارسال به دوستان
هشدار درباره خطر وقوع فاجعه هسته‌ ای در آلمان دستگیری ضارب فراری در دامغان با کمک سامانه هوشمند پلیس راه واکنش نتانیاهو به شروط بنی گانتس/ دعوا بالا گرفته است ام باپه در اقدامی خیرخواهانه، نقاشی پله را در حراجی 520 هزار یورویی خرید (+عکس) قربانیان سیل در افغانستان به ۴۰۰ نفر رسید فیل فودن با درخشش در لیگ برتر، بهترین بازیکن فصل شد تمدید یک هفته‌ای مهلت بهره‌مندی بیمه‌ شدگان از هدیه خرید کتاب آتالانتا با غلبه بر لچه، راهی لیگ قهرمانان اروپا شد عبور يك مقام كارگری صنفی از خطوط قرمز كشور؟! خداحافظ کاپیتان؛ AFC با پستی به خداحافظی اشکان دژاگه واکنش نشان داد اولین عکس‌های مهران مدیری در «گل یا پوچ» را ببینید! مخالفت بایدن با مناظره‌های پیشنهادی ترامپ ۳۰ سال زندان برای عامل حمله با چکش به همسر رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا شهردار مشهد : آبگرفتگی خیابان‌ها قابل کنترل نبود‌ آزادی ۱۰۰ زندانی کرمانشاه به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع)
وبگردی