۱۰ فروردين ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۶۸۳۳
انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۹

وزیر اقتصاد گفت: طبق مصوبه شورایعالی بورس به دلیل ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت، احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از صدا و سیما، فرهاد دژپسند در حاشیه شورای عالی بورس گفت: طبق مصوبه های امروز شورایعالی بورس از فردا، تمام مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت به دلیل رعایت عدم فاصله گذاری اجتماعی لغو می شود.

وی ادامه داد: به دلیل ازدحام و شلوغی زیاد در دفاتر پیشخوان دولت؛ امروز مصوب شد تا احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام شود.

دژپسند گفت: مصوبه دومی که امروز در شورای عالی بورس به تصویب رسید، این بود که هرگونه نقل و انتقال وکالتی سهام عدالت ممنوع است و این مصوبه به سازمان اسناد کشور هم ابلاغ شده تا آنها هم، به تمام شهرستان ها و استان ها ابلاغ کنند.

وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص اختلال نرم افزاری بورس هم گفت: امروز به سرعت این مشکل حل شد و جای نگرانی نیست.

وی در خصوص تکانه های شدید بازار بورس هم گفت: بازار بورس در مقابل بازارهای دیگر یک بازار ریسکی است و ما بارها توصیه کردیم تا کسانی که تازه وارد هستند، حتماً با مشاوره به سراغ معامله بروند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: اگر کسی تخصص لازم را در این رابطه ندارد می تواند از کارگزاری ها کمک بگیرد؛ چرا که در خرید و فروش و معاملات آن کار بسیار حساسی است و مثل معاملات دیگری نیست که فوراً به نتیجه خاص برسد.

وی در پایان گفت: نتیجه گیری در بازار سرمایه نیازمند یک دوره زمانی است و این بازار افت و خیز زیاد دارد.

ارسال به دوستان
تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد! انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" و معاونش خانم شاناهان! (+عکس) امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل پارک قیطریه و مساجد اطراف (نقشه) آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم) کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه توصیه‌های تغذیه‌ای برای کودکان در معرض اضافه وزن و چاقی
وبگردی