۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۶۹۵۴
انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۷-۰۲-۱۳۹۹

آلبرمو؛ شاسی بلند ژاپنی با استایل ایتالیایی! (+فیلم و تصاویر)

برای طرفداران لامبورگینی که توانایی خرید یک خودروی 207 هزار دلاری را ندارند؛ راو4 با برچسب قیمت 25 هزار دلار و مقداری هزینه بیشتر برای کیت آلبرمو گزینه ای جذاب به نظر می رسد!

عصرایران- راو4 یکی از محبوب ترین محصولات تویوتا در رده قیمتی اقتصادی است که در بازار جهانی نیز رکورد فروش مناسبی داشته است. نقد و بررسی جدیدترین مدل این محصول را پیش از این در گروه خودروی عصر ایران منتشر کردیم که اینجا قابل دسترسی است.

اخیرا تصاویری از سوی آلبرمو تیونر مطرح ژاپنی منتشر شده که چهره ای متفاوت از راو4 را به نمایش گذاشته است.

 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در این پروژه تیونینگ از کیت بدنه لامبورگینی اوروس برای محصول تویوتا استفاده شده است تا این خودروی ژاپنی استایل ایتالیایی بگیرد!

لامبورگینی اوروس
1

آلبرمو کیت بدنه مذکور را در 3 بخش به فروش می رساند. بامپر(سپر) لامبو استایل جلو با قیمت 1291 دلار، بافت لانه زنبوری تیره برای قسمت داخلی ورودی های هوای بامپر 75 دلار، بامپر عقب 730 و زه بالای رکاب درب ها 150 دلار.

در بخش پیشرانه نیز از نمونه پلاگین هیبرید 2.5 لیتری 4سیلندر با 302 اسب بخار خروجی استفاده شده است. این موتور قویترین نمونه قابل سفارش برای تریم راو4 پرایم است و تیونر تغییر خاصی در آن ایجاد نکرده است.

برای طرفداران لامبورگینی که توانایی خرید یک خودروی 207 هزار دلاری را ندارند؛ راو4 با برچسب قیمت 25 هزار دلار و مقداری هزینه بیشتر برای کیت آلبرمو گزینه ای جذاب به نظر می رسد!

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

تویوتا و خودروی شهرهای آینده! (+تصاویر)

"سِنچوری" خاص ترین محصول تویوتا/ خودرویی ناشناخته در بازار جهانی(+تصاویر)

معرفی پریوس پرایم 2020/ زیباترین پلاگین هیبرید تویوتا چه ویژگی هایی دارد؟ (+تصاویر)

تویوتا هایلندر 2020 معرفی شد/ رقیب سرسخت بازار شاسی بلندها از ژاپن(+تصاویر)

ارسال به دوستان
دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید عجایب هفتگانهٔ جمشید: رازهایی از دنیای باستانی ایران آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد! حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان ورزش ایران بهترین های خود را شناخت تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد جانشین فرمانده کل سپاه : انقلاب اسلامی به قدرت خدا متصل است/ وقتی قدرت انقلاب تجلی کند دشمنان همچون کف روی آب محو می‌شوند آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
وبگردی
#videojsscript