فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۱۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۳-۰۸-۱۴۰۴
کد ۱۱۱۳۶۷۲
انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۳-۰۸-۱۴۰۴

دیدار دو بازیگر سریال پایتخت بعد از ۱۴ سال (فیلم)

پژمان بازغی و ریما رامین‌فر، دو بازیگر سریال محبوب «پایتخت» پس از ۱۴ سال، در اختتامیه جشنواره فیلم شهر دوباره همدیگر را دیدند و این دیدار با استقبال طرفداران همراه شد. پژمان بازغی در پایتخت یک در نقش پلیس ایفای نقش کرد.
منبع: برترین ها
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
لیلاز: بهمن یا اسفند، باز هم جنگ خواهد شد نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنان آرزوی جدا کردن سپاه از سربازی ولایت را به گور خواهند برد اردوغان: صهیونیسم تهدیدی برای همه است / مبارزه ما با آن برای بقای ملت‌مان است راز بستنی خانگی بدون ثعلب: خوشمزه و کشدار، نرم و خامه‌ای! افشای جزئیات نقشه تروریست‌ها برای حمله زمینی به خاک ایران سفیدپوشی سبلان در نخستین روز‌های تابستان مجید جلالی: خارجی‌ها به من می‌گفتند فوتبال شما دست خائن‌هاست سخنگوی دولت: ایران و عمان درباره چارچوب اداره تنگه هرمز و خدمات دریایی رایزنی می‌کنند آتش‌سوزی لندینگ‌کرافت حامل خودرو در نزدیکی ساحل قشم فیفا از تبلیغات جام‌جهانی چقدر پول به جیب زد؟ انهدام دو جنگنده اوکراینی توسط روسیه احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان کشور یک کشته و ۱۳ زخمی در برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین تیم ملی فوتبال ایران بامداد شنبه به تیخوانا رسید طرز تهیه پیاز سوخاری طلایی در سرخ کن بدون روغن