فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۳۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۲-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۳۸۹۹۹
انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۲-۰۷-۱۳۸۹

واکنش وزير راه به پیشنهاد هاشمی

عصر ایران
در هر حال اگر برای این طرح خود سرمایه گذاری سراغ دارند، معرفی کنند و ما به صورت BOT با آنها به گونه ای همکاری می کنیم که خودشان بسازند.
وزیر راه و ترابری گفت:‌ اگر برای احداث مترو در مسیر تهران - شمال، سرمایه گذار داشته باشند، استقبال می کنیم.

حمید بهبهانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره پیشنهاد هاشمی رفسنجانی مبنی بر احداث خط مترو در مسیر تهران - شمال چیست، افزود: حتما همه خطوط متروی تهران به بهره برداری رسیده است که به این فکر افتاده اند.

به گزارش واحد مرکزی خبر وی گفت:‌ در هر حال اگر برای این طرح خود سرمایه گذاری سراغ دارند، معرفی کنند و ما به صورت BOT با آنها به گونه ای همکاری می کنیم که خودشان بسازند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: هاشمی ، وزیر راه ، مترو
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ