فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۱-۰۳-۱۳۸۶
کد ۱۸۰۵۳
انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۱-۰۳-۱۳۸۶

تماشاگر نماها به 46 اتوبوس خسارت زدند

عصر ایران
تماشاگر نماها پس از بازی استقلال تهران و سایپا به 46 دستگاه از اتوبوس های شرکت واحد خسارت وارد کردند.

تماشاگر نماها پس از بازی استقلال تهران و سایپا به 46 دستگاه از اتوبوس های شرکت واحد خسارت وارد کردند.

به گزارش مهر، این شرکت در روز جمعه برای بازی استقلال تهران و سایپا 225 دستگاه اتوبوس و 320 دستگاه مینی بوس از مبادی اولیه به سمت استادیوم آزادی اعزام کرد که بنابر نظر کارشناسان این شرکت خسارت اولیه وارده به 46 دستگاه اتوبوس توسط تماشاگرنماها نزدیک به 86،001،000 ریال برآورد شده است .

شایان ذکر است ، که تا کنون هیچ یک از ارگانها ، سازمانها و باشگاه ها مسئولیتی در این خصوص بر عهده نگرفته اند.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید پرسپولیس شد