فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۷۴۹۲
انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۲

احمدی‌نژاد غنا را به مقصد تهران ترک کرد

 رییس‌جمهور کشورمان به سفر دوره‌ای خود به سه کشور غرب آفریقا پایان داد و اکرا پایتخت غنا را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد در هنگام بازگشت به کشورمان، از سوی مقامات رسمی غنا بدرقه شد.

وی در سفر خود به غرب آفریقا که از روز یکشنبه آغاز شد، به کشورهای بنین، نیجر و غنا سفر کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با روسای جمهور و مقامات این کشورها تفاهم‌نامه‌هایی را در زمینه گسترش همکاری‌های دوجانبه به امضا رساند.

علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه، نامجو وزیر نیرو، خلیلیان وزیر کشاورزی، اسدالله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشایی مشاور رییس‌جمهور و رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد، ثمره هاشمی دستیار ارشد رییس‌جمهور، بقایی معاون اجرایی رییس‌جمهور و تعدادی از نمایندگان مجلس، احمدی‌نژاد را در این سفر همراهی کردند.
برچسب ها: احمدی‌نژاد ، غنا ، آفریقا
ارسال به دوستان
ایران - مصر؛ آزمون آخر برای تاریخ‌سازی رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود