فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۶۱۹۲
انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۷-۰۴-۱۳۹۲

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و الجزایر

 در پی معالجه و بازگشت عبدالعزیز بوتفلیقه رییس‌جمهور الجزایر به این کشور، دکتر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان با مراد مدلسی همتای الجزایری خود تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، صالحی در این گفت‌وگو ضمن ابراز خرسندی نسبت به بهبود و سلامت آقای بوتفلیقه، سلام‌های گرم دکتر احمدی‌نژاد را به ایشان ابلاغ و برای ملت و دولت الجزایر آرزوی بهروزی و سربلندی کرد.

وزیر امور خارجه الجزایر نیز ضمن تشکر از تماس تلفنی صالحی و پیام رییس‌جمهور کشورمان، بر روابط حسنه موجود فیمابین دو کشور تاکید کرد و افزود: از همکاری‌های آقای رییس‌جمهور و دولت جمهوری اسلامی ایران در توسعه و پیشرفت مناسبات قدردانی می‌کنم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر انصارالله یمن: توافق لبنان و رژیم صهیونیستی، ائتلاف برای نابودی مقاومت است قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتسال زنان ایران در کافا نبرد سرنوشت‌ساز کرواسی و غنا برای صعود در جام جهانی کنسرت‌ها تا پایان ماه صفر تعطیل شدند؟ عراقچی: ایران بزرگ‌ترین قربانی سلاح‌های شیمیایی است