فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۴۲۰۵
انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۴

دیابتی ها بخوانند

دیابتی ها بخوانند
دیابتی ها بخوانندمحققان از کاهش ۲۵ درصدی خطر ابتلا به دیابت نوع دو با حذف نوشیدنی های شیرین خبر دادند.

روزنامه گاردین نوشت:‌ محققان انگلیسی بر اساس نتایج تحقیقی مبتنی بر بررسی  رژیم غذایی هفتگی بیست و پنج هزار زن ومرد چهل تا هفتاد و نه سال در بیش از  یک دهه قبل دریافتند، مصرف آب آشامیدنی یا چای یا قهوه بدون قند به جای نوشیدنی های شیرین می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع دو را به میزان یک چهارم کاهش دهد.

ابتلا به دیابت نوع دو با افزایش احتمال بیماریهای قلبی، سکته مغزی و آسیب دیدگی اعصاب همراه است.

نتایج این تحقیق در نشریه  Diabetologia متعلق به انجمن مطالعه دیابت اروپا منتشر شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دیابت ، نوشابه شیرین
ارسال به دوستان
قالیباف: ما زبان دیپلماسی را ترجیح می‌دهیم ولی زبان‌ غیردیپلماسی را روان‌تر صحبت می‌کنیم ادعای ترامپ مبنی بر سرنگونی بالگرد آمریکایی توسط ایران درخواست رئیس سازمان محیط زیست برای اصلاح قانون حمل سلاح هشدار استاد دانشگاه تهران: دمای ایران دوبرابر میانگین جهانی افزایش یافته است درخواست فدراسیون فوتبال برای بازوبند مشکی ایران مقابل مصر کشف سیگنال مغزی کلیدی برای ترک عادت‌های قدیمی سقوط قیمت طلا؛ پیامد تداوم انسداد تنگه هرمز کشف ۲۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی در تفت یزد سینما سینتور ؛ شاهکار معماری آرت دکو (+عکس) چین با این معماری، میزبان یکی از خاص ترین هرم های جهان شد (+عکس) واکنش وزیر ورزش به کارشکنی‌های آمریکا در جام‌جهانی ۲۰۲۶ برج‌های دایبا؛ شاهکار معماری مدرن در توکیو (+عکس) لوتوس اسپیریت؛ احیای یک اسطوره پس از نیم قرن (+عکس) اعتراف وزیر انرژی آمریکا به دشواری تقابل با ایران نوردلینگن؛ شهر افسانه‌ای آلمان درون یک دهانه شهاب‌سنگی (+عکس)