فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۰۸۷۵۲
انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۸-۰۵-۱۳۹۴

آتش‌سوزی "ستاره‌جنوب" جان 3 تن را گرفت (+عکس)

فرماندار بندرعباس گفت: در حادثه آتش‌سوزی مجتمع ستاره‌جنوب سه نفر بر اثر گازگرفتگی و کمبود اکسیژن جان خود را از دست دادند.
 
احمد پویافر در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: متاسفانه سه نفر که در واحد مسکونی مجتمع بودند بر اثر کمبود اکسیژن جان خود را از دست دادند.
 
وی افزود: این سه نفر که یک پیرمرد، پیرزن و دختری جوان بودند در منزل خود دچار این سانحه تاسف بار شدند.
 
پویافر با اشاره به آخرین آمار مصدومان سانحه آتش‌سوزی ستاره‌جنوب، گفت: طبق آخرین اطلاعات 27 نفر در این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های شهر منتقل شدند.
 
وی در مورد خسارت مالی وارد شده به مجتمع بیان کرد: از خسارت وارده به مجتمع اطلاعاتی در دست نیست و هنوز خسارت آن برآورد نشده است.
 
فرماندار بندرعباس با ابراز رضایت از عملکرد تیم امداد و نجات و آتش‌نشانی بندرعباس، عنوان کرد: تیم‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی در ساعت اولیه حریق در محل حادثه حاضر شدند.

برچسب ها: ستاره جنوب ، آتش سوزی
ارسال به دوستان
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت