فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۴۴۷۱
انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۴

حضور اصلاح‌طلبان در نشست حزب موتلفه

در یازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که روز پنج‌شنبه برگزار شد، از برخی چهره‌های اصلاح طلب نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده بود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي دفتر عارف، محمدرضا عارف، ولی‌الله شجاع پوریان و شهاب‌الدین طباطبایی و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس‌جمهوری به این دعوت پاسخ گفته بودند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان درباره چرایی حضور در مجمع عمومی در این تشکل اصولگرا گفت: «من با اکثر عزیزان موتلفه رابطه شخصی صمیمانه‌ای دارم و با آنها رفیق هستم.

بنا به دعوت آقای میرسلیم، درمجمع عمومی موتلفه حضور پیدا کردم چون به تحزب‌گرایی اعتقاد دارم، اگر احزاب من را دعوت کنند، در صورت اینکه وقت کنم و با برنامه‌هایم تداخلی نداشته باشد دعوت آنها را می‌پذیرم.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: حضور ، اصلاح طلبان ، نشست
ارسال به دوستان
هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه