کد خبر ۴۴۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - 28 January 2016
تصاویر تکان دهنده‌ای از یک نوزاد منتشر شده که با حذف هروئین از خونش، آزار می‌بیند و پاهایش به شدت تکان می‌خورد.

به گزارش ایلنا، لرزش پا در نوزاد از علائم ترک مواد مخدر است که در چند هفته اول تولد رخ می‌دهد و او را به شدت اذیت می‌کند.

برآورد می‌شود در آمریکا هر ۱۹ دقیقه یک نوزاد «وابسته» به مخدر به دنیا می‌آید و تنها در سال ۲۰۱۳ حدود ۲۷ هزار مورد از نوزادان وابسته به مخدر شناسایی شده‌اند.

گفته می‌شود در یک دهه گذشته بیش از ۱۳ هزار نوزاد معتاد در آمریکا به دنیا آمده‌اند و از سال ۲۰۱۰ نیز ۱۱۰ تا از نوزادهایی که با مادر معتاد به خانه فرستاده شده‌اند،‌ جان خود را از دست داده‌اند. البته قانونی ۱۲ ساله وجود دارد که دولت را ملزم می‌کند پس از ترک بیمارستان، مراقب این نوزادها باشد اما تلاش‌ها در بسیاری از مواقع ناکام می‌ماند.

ترک اعتیاد یک نوزاد معتاد به هروئین
ارسال به تلگرام
برچسب ها: نوزاد ، هروئین ، اعتیاد
ارسال به دوستان
پربازدید ها
علم و فناوری