فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۶۱۵۳
انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
می توانیم در جدول رده بندی صعود کنیم

یوسفی: مگر می‌شود استقلال را فراموش کرد؟

عصر ایران
هافبک باتجربه پدیده می گوید من فکر می‌کنم الان هم در استقلال هستم چرا که هیچ وقت از این تیم جدا نشدم. درست است در فوتبال حرفه‌ای الان لباس تیم دیگری را به تن دارم اما استقلال برای من همیشگی است.
به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی در رابطه با بازی های پدیده، شرایط خودش و بازی های این تیم با تیم های ملوان و استقلال گفت: خدا را شکر وضعیت تیم بسیار خوب است، سعی کردیم بیشترین امتیازات را از بازی های مان بگیریم، بازی های آینده ما نیز نسبت به باقی تیم های بهتر است و می توانیم از آن برای رسیدن به رتبه های بالاتر استفاده کنیم. 

او راجع به بازی اخیر خود در برابر تیم سابق خود، ملوان، گفت: من دو سال در ملوان حضور داشتم و خاطرات خوبی با این تیم داشتم و امیدوارم که این تیم بتواند وضعیت بهتری در جدول به دست بیاورد، واقعا حیف است این تیم با آن هواداران در رده های پایین باشد، به هرحال مدتی در دوران حضورم در این تیم تعصبم را نشان دادم اما اکنون همه تلاشم را برای پدیده می کنم.

او ادامه داد: ما مقابل ملوان سه امتیاز را گرفتیم اما یکی دو بازیکن موثر خودمان از جمله احمد آل نعمه را از دست دادیم و چند محروم و مصدوم دیگر هم داریم. خلاصه در شرایط خوبی به مصاف استقلال نمی‌رویم. امیدوارم بازیکنانی که جایگزین محروم‌ها و مصدوم‌ها می‌شوند، بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

هافبک پدیده در رابطه با درخشش خود در این فصل با پدیده گفت: من فقط به وظایفم عمل می‌کنم و آنهایی که اینطور فکر می‌کنند به من لطف دارند، من سال اولی که از استقلال جدا شدم، واقعا خوب نبودم و شاید تاثیر جدایی از استقلال بود اما بعد از آن فکر می‌کنم توانستم انتظارات مربیان را به خوبی برآورده کنم.

یوسفی درباره رویارویی خود با استقلال و هوادارانش در بازی هفته بیست و سوم گفت: مگر می شود استقلال و هوادارانش را فراموش کرد؟ نمی‌توانم دروغ بگویم، واقعا سخت است، هنوز هم برای استقلال دلم تنگ می‌شود، هر بار که جلوی استقلال بازی می‌کنم سخت‌ترین بازی زندگی‌ام است. قبل از هر چیز بگویم از صمیم قلب دوست دارم استقلال قهرمان شود. درست است خودم بازیکن هستم و فوتبال بازی می‌کنم اما مثل یک هوادار دوست دارم استقلال قهرمان شود.

او ادامه داد:  من نخواستم دروغ بگویم اما این را هم بگویم هیچ وقت به پیراهن تیمم بی احترامی نکردم و هرچه داشتم برای تیمی که در آن بازی می‌کنم، گذاشتم. مطمئنا من مقابل استقلال محکم بازی می‌کنم و مثل گذشته تلاش خواهم کرد برای پدیده یک مهره موثر باشم اما نمی‌توانم دروغ بگویم که رویارویی با استقلال برایم آسان است. احترام زیادی برای هواداران استقلال قایل هستم و هیچ گاه خودم را جدا از آنها ندانستم اما همین هواداران هم نگاه حرفه‌ای دارند و فقط از قدیمی‌های تیمشان احترام و ارج نهادن به استقلال را از ته دل انتظار دارند، نه اینکه مقابل این تیم بازی خوبی انجام ندهیم.

یوسفی در پایان راجع به بازگشت به استقلال گفت: انسان به امید زنده است، من فکر می‌کنم الان هم در استقلال هستم چرا که هیچ وقت از این تیم جدا نشدم. درست است در فوتبال حرفه‌ای الان لباس تیم دیگری را به تن دارم اما استقلال برای من همیشگی است. امیدوارم روزی دوباره برای استقلال با تمام وجود به زمین بروم.

برچسب ها: یوسفی
ارسال به دوستان
رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم مجتمع مسکونی سیِنا؛ پیوند میان سنت و مدرنیته در معماری (+عکس) پرسش‌های رایج وغیر متدوال در باره جام جهانی؛ از آفساید و قانون ۵ ثانیه تا مهار مسی و پیراهن اردک ورود ارتش آمریکا به خاک ونزوئلا برای کمک به زلزله زدگان (عکس)