فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۶۱۵۳
انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۴
می توانیم در جدول رده بندی صعود کنیم

یوسفی: مگر می‌شود استقلال را فراموش کرد؟

عصر ایران
هافبک باتجربه پدیده می گوید من فکر می‌کنم الان هم در استقلال هستم چرا که هیچ وقت از این تیم جدا نشدم. درست است در فوتبال حرفه‌ای الان لباس تیم دیگری را به تن دارم اما استقلال برای من همیشگی است.
به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی در رابطه با بازی های پدیده، شرایط خودش و بازی های این تیم با تیم های ملوان و استقلال گفت: خدا را شکر وضعیت تیم بسیار خوب است، سعی کردیم بیشترین امتیازات را از بازی های مان بگیریم، بازی های آینده ما نیز نسبت به باقی تیم های بهتر است و می توانیم از آن برای رسیدن به رتبه های بالاتر استفاده کنیم. 

او راجع به بازی اخیر خود در برابر تیم سابق خود، ملوان، گفت: من دو سال در ملوان حضور داشتم و خاطرات خوبی با این تیم داشتم و امیدوارم که این تیم بتواند وضعیت بهتری در جدول به دست بیاورد، واقعا حیف است این تیم با آن هواداران در رده های پایین باشد، به هرحال مدتی در دوران حضورم در این تیم تعصبم را نشان دادم اما اکنون همه تلاشم را برای پدیده می کنم.

او ادامه داد: ما مقابل ملوان سه امتیاز را گرفتیم اما یکی دو بازیکن موثر خودمان از جمله احمد آل نعمه را از دست دادیم و چند محروم و مصدوم دیگر هم داریم. خلاصه در شرایط خوبی به مصاف استقلال نمی‌رویم. امیدوارم بازیکنانی که جایگزین محروم‌ها و مصدوم‌ها می‌شوند، بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

هافبک پدیده در رابطه با درخشش خود در این فصل با پدیده گفت: من فقط به وظایفم عمل می‌کنم و آنهایی که اینطور فکر می‌کنند به من لطف دارند، من سال اولی که از استقلال جدا شدم، واقعا خوب نبودم و شاید تاثیر جدایی از استقلال بود اما بعد از آن فکر می‌کنم توانستم انتظارات مربیان را به خوبی برآورده کنم.

یوسفی درباره رویارویی خود با استقلال و هوادارانش در بازی هفته بیست و سوم گفت: مگر می شود استقلال و هوادارانش را فراموش کرد؟ نمی‌توانم دروغ بگویم، واقعا سخت است، هنوز هم برای استقلال دلم تنگ می‌شود، هر بار که جلوی استقلال بازی می‌کنم سخت‌ترین بازی زندگی‌ام است. قبل از هر چیز بگویم از صمیم قلب دوست دارم استقلال قهرمان شود. درست است خودم بازیکن هستم و فوتبال بازی می‌کنم اما مثل یک هوادار دوست دارم استقلال قهرمان شود.

او ادامه داد:  من نخواستم دروغ بگویم اما این را هم بگویم هیچ وقت به پیراهن تیمم بی احترامی نکردم و هرچه داشتم برای تیمی که در آن بازی می‌کنم، گذاشتم. مطمئنا من مقابل استقلال محکم بازی می‌کنم و مثل گذشته تلاش خواهم کرد برای پدیده یک مهره موثر باشم اما نمی‌توانم دروغ بگویم که رویارویی با استقلال برایم آسان است. احترام زیادی برای هواداران استقلال قایل هستم و هیچ گاه خودم را جدا از آنها ندانستم اما همین هواداران هم نگاه حرفه‌ای دارند و فقط از قدیمی‌های تیمشان احترام و ارج نهادن به استقلال را از ته دل انتظار دارند، نه اینکه مقابل این تیم بازی خوبی انجام ندهیم.

یوسفی در پایان راجع به بازگشت به استقلال گفت: انسان به امید زنده است، من فکر می‌کنم الان هم در استقلال هستم چرا که هیچ وقت از این تیم جدا نشدم. درست است در فوتبال حرفه‌ای الان لباس تیم دیگری را به تن دارم اما استقلال برای من همیشگی است. امیدوارم روزی دوباره برای استقلال با تمام وجود به زمین بروم.

برچسب ها: یوسفی
ارسال به دوستان
آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟ ۵ علامت سکته مغزی خفیف که نباید نادیده گرفت استایل متفاوت سوگل قلاتیان در کتابخانه؛ بازیگر لیسانسه‌ها مخاطبان را غافلگیر کرد (+عکس) ورود بخشی از قاچاقچیان موادمخدر به «اردوگاه‌های کار اجباری» برای سپری کردن مجازات