فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۶۵۳۶
انتشار: ۰۷:۴۰ - ۲۹-۰۸-۱۳۹۵

آسم دارید دسر نخورید

مطالعه جدید نشان می دهد دسرهای خوراکی حمله آسم را تا ۵۳ درصد افزایش می دهند.

به گزارش مهر، تحقیق پژوهشگران نشان می دهد دسترسی به میوه و سبزیجات تازه می تواند ریسک تجربه حملات آسم را کاهش دهد.

نتایج این مطالعه آشکار ساخته است کودکانی که در نزدیکی فروشگاه های غذا زندگی می کنند بیشتر در معرض ابتلا به آسم قرار دارند.

در این تحقیق اذعان می شود رابطه بین تغذیه سالم و کاهش ریسک آسم به خوبی مشخص نیست اما شواهد نشان می دهد افرادی که از رژیم های غذایی سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی پیروی می کنند کمتر در معرض ابتلا به آسم قرار دارند.

محققان نمودار سلامت ۲۰۴۳ کودک ۶ تا ۱۸ سال را بررسی کردند. تمامی کودکان تحت چکاپ منظم قرار داشتند. تیم تحقیق مشخص کرد که ۵۷ درصد شرکت کنندگان حداقل در نیم مایلی فروشگاه ها و ۱۰ درصد حداقل در یک مایلی فروشگاه های مواد غذایی زندگی می کردند.

تیم تحقیق دریافت ۲۱ درصد کودکانی که در نزدیکی فروشگاه ها زندگی می کردند مبتلا به آسم بودند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دسر ، آسم
ارسال به دوستان
captcha
سخنگوی سپاه: سلاح‌های راهبردی آمریکا دچار فرسایش و کاهش شده و جایگزینی آنها به این زودی امکان‌پذیر نیست ضرب و شتم شدید مدیر برق عسلویه حین جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز محسن رضایی: اگر آمریکا شروط ایران را نپذیرد، تنگه هرمز باز نخواهد شد دستگیری بیش از ۸۰ هزار تبعه غیرمجاز افغانستانی در مرز تایباد و افزایش پنج برابری آمار دیدار وزیر کشور پاکستان با عراقچی آغاز لیگ بیست‌وششم با نیمکت‌های کاملاً ایرانی؛ آزمون بزرگ برای مربیان داخلی حمله پهپادی عربستان به شمال یمن ضرب‌المثل «مانند بز اخفش سر تکان می‌دهد» از کجا آمده؟ کشف دلارهای تقلبی میلیاردی و دستگیری ۵ متهم در شیراز توسط پلیس اعلام آمادگی وزارت اطلاعات برای همکاری با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مخبر: تنگه هرمز باز نخواهد شد تا شرایط ایران محقق شود جهش قیمت نفت برنت به کانال ۹۰ دلاری در پی تنش‌ها در تنگه هرمز و کاهش تردد نفتکش‌ها تولید خودروی جدید کرمان موتور رسما آغاز شد واکاوی رویکرد یار مصدق که کنار زاهدی ایستاد آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان ایرج خواجه‌امیری، خواننده نامدار موسیقی ایران