فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۰۲۵۰
انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۵
ما امکانات تیم‌های دیگر را داشتیم اول بودیم؛

دایی: گل کودکانه‌ای دریافت کردیم

عصر ایران
این سیاست‌هایی است که صدا و سیما آن را اتخاذ می‌کند و فکر می‌کنم می‌شد این بازی در شبکه ورزش پخش شود ولی چون علاقه‌ای نیست طبیعتا پخشی هم صورت نمی‌گیرد ولی باید بگویم ما با پخش تلویزیونی یا بدون پخش تلویزیونی باید نتیجه بگیریم.

سرمربی نفتی ها در رابطه با دیدار برابر گسترش فولاد معتقد است تیم او باید بازی را با دو و سه گل به سود خود به پایان می رساند.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی پس از تساوی تیمش در بازی خانگی برابر گسترش فولاد گفت: متاسفانه گل کودکانه ای دریافت کردیم، ما می توانستیم این دیدار را با دو و یا سه گل به سود خود به پایان برسانیم که این اتفاق نیفتاد. 

سرمربی نفتی ها درباره نزول این تیم در جدول رده بندی گفت: به هرحال فوتبال همین، یک روز برنده می شوی و روز دیگر بازنده، به همین دلیل ممکن است جایگاه تیم شما نیز در جدول رده بندی تغییر کند، من باید برای تمام زحماتی که بازیکنان تیمم کشیدند از آنها تشکر کنم چرا که همین رتبه ما نیز حاصل کار و تلاش زیاد بازیکنانم است، ما شرایط سختی را تا به حال گذرانده‌ایم و البته مسئولین باشگاه هم در ابتدای فصل از ما انتظار زیادی نداشتند اما با تلاش جانانه بازیکنان توانستیم جزء مدعیان لیگ قرار بگیریم. این را هم باید بگویم که اگر شرایط و امکانات دیگر تیم‌ها را داشتیم در حال حاضر باید اول یا دوم می‌شدیم.

او درباره مسائل مالی در این تیم گفت: در سه هفته اخیر مسئولین تلاش کرده‌اند و دو پرداختی به بازیکنان داشته‌اند و فکر می‌کنم مسئولین هم تلاش خود را برای حل کردن مشکلات بازیکنان به کار بسته‌اند.

دایی در رابطه با زمین نامساعد ورزشگاه تختی گفت: شنیدم آقای کمالوند در این باره گفته اند، من احترام زیادی برای وی قائل هستم و همانطور که همه دیدند زمین ورزشگاه شرایط مساعدی نداشت و فکر می‌کنم مسئولین باید به این مسائل رسیدگی کنند. نه اینکه برای چیزهای بیهوده‌ای وقت خودشان را تلف کنند اما باید بگویم شرایط زمین بازی برای هر دو تیم یکسان بود و تیم ما توپ‌های زیادی را در این زمین لو داد.

علی دایی در خصوص پخش نشدن این بازی از تلویزیون نیز خاطرنشان کرد: این سیاست‌هایی است که صدا و سیما آن را اتخاذ می‌کند و فکر می‌کنم می‌شد این بازی در شبکه ورزش پخش شود ولی چون علاقه‌ای نیست طبیعتا پخشی هم صورت نمی‌گیرد ولی باید بگویم ما با پخش تلویزیونی یا بدون پخش تلویزیونی باید نتیجه بگیریم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: علی دایی
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود چرا بلانشو «فوکو» را نویسنده‌ای در فضای ادبی می‌خواند؟ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند