فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۶
کد ۵۷۳۴۳۹
انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۶

مشکل بدهی مالیاتی پرسپولیس در حال حل شدن است

مشکل بدهی مالیاتی پرسپولیس در حال حل شدن است

«حمیدرضا گرشاسبی» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، پیگیری های وزیر ورزش و جوانان را در حل مشکلات مالیاتی این باشگاه مثبت دانست و تاکید کرد: مشکل مالیاتی باشگاه پرسپولیس با حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان در حال حل شدن است.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت ورزش و جوانان، گرشاسبی، امروز (شنبه) موضوع جلسه با «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان را حضور پرقدرت باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد و افزود: یقین دارم هیچ بازیکنی که عاشق پرسپولیس باشد راضی نمی شود با بردن مسایل کشور به بیرون از مرزها باعث محرومیت تیم محبوبش شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر حمایت تمام عیار وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همکاری بزرگان این باشگاه نبود و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شد به این سادگی ها امکان بازگشت وجود نداشت و این موضوع خواست هیچیک از هواداران میلیونی این تیم نیست.

وی در مورد اخذ مجوز حرفه ای نیز گفت: باشگاه پرسپولیس همه اقداماتی را که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده بود، انجام داد، یک سری از تسویه حساب ها نیز صورت گرفته و برخی از بدهی ها هم در کمیته حل اختلاف بررسی خواهد شد، همچنین تعدادی از پرونده ها نیز در دادگاه حکمیت ورزش وجود دارد و هنوز محکومیتی صادر نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه توضیح داد: در مجموع خوشبختانه باشگاه پرسپولیس با ارائه مدارک، مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورده است و با توکل به خدا امیدواریم همچون فصل قبل حضور پرقدرتی داشته باشیم .

گرشاسبی گفت: در فصل قبل هم فقط یک اتفاق که همان محرومیت بازیکنان بود باعث شد در عین شایستگی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شویم در حالی که پرسپولیس شایستگی داشت بعد از 23 سال که از آخرین قهرمانی تیم های ایرانی در آسیا می گذشت این افتخار را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد.

وی با اشاره به بدهی های باشگاه تصریح کرد: از پرسپولیسی های عزیزی که طلبکار بودند و طلب خود را بخشیدند و یا با حداقل دریافتی توافق کردند، تشکر می کنم. البته هنوز طلبکاران دیگری داریم که پرونده آنها در دست بررسی است و رایزنی می کنیم تا با آنها هم به توافق برسیم تا بدهی های باشگاه حالت شفاف داشته باشد.

گرشاسبی از پیگیری ها و نامه نگاری های وزیر ورزش و جوانان در حل مشکلات مالیاتی باشگاه به نیکی یاد کرد و توضیح داد: باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه در پانزده سال گذشته نسبت به اظهارنامه مالیاتی پاسخگو نبودند، بدهی ها انباشته و موجب پدید آمدن بدهی های کلان مالیاتی کمرشکن شده است.

وی ادامه داد: مسلم است با توجه به این مهم که باشگاه پرسپولیس درآمدی نداشته، مالیاتی هم به آن تعلق نمی گرفته است، اما بدلیل پاسخگو نبودن باشگاه، جریمه به آن تعلق گرفته است که این مهم با پیگیری دکتر سلطانی فر حل شد بطوریکه فعلا به ما نامه ای ارسال کرده اند که هنوز بدهی ها بررسی نشده است و همین پیگیری وزیر ورزش و جوانان مشکل مالیاتی را مرتفع کرد .

گرشاسبی گفت:خدا را شکر مشکل بزرگ مالیاتی باشگاه پرسپولیس با حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان در حال حل شدن است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس ، مالیات
ارسال به دوستان
پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب بورس هفته را صعودی آغاز کرد مسکن رکورد دار رکود در 1404 شد واکنش وزارت خارجه به نقض یادداشت تفاهم خاتمه جنگ از سوی آمریکا صعود تورم آمریکا به اوج سه‌ساله/ چرا احتمال کاهش نرخ بهره کمرنگ شد؟ یافته غیرمنتظره: تمام فسیل‌های شناخته‌شده از انسان‌تباران هومو نالدی ماده هستند بیماری اِم‌کِی‌دی؛ وقتی یک عفونت ساده تبدیل به التهاب می‌شود!