فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۴-۰۹-۱۳۹۶
کد ۵۷۹۲۰۶
انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۴-۰۹-۱۳۹۶

وای‌فای خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد

وای‌فای خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد

تحقیقات جدید نشان می دهد موبایل و وای فای با ایجاد اشعه های غیریونیزه حوزه‌های مغناطیسی، خطر سقط جنین در زنان باردار را تا 50درصد افزایش می دهند.

به گزارش مهر؛ تحقیقات پیشین هم نشان داده بود اشعه‌های غیریونیزه حوزه های مغناطیسی که از خطوط برق و دکل های مخابراتی نیز ایجاد می‌شوند، برای بدن انسان مضر هستند چون به تغییرات ژنتیکی و سرطان منجر می شوند.

درهمین راستا محققان در اوکلند آمریکا ۹۱۳ زن باردار را در مراحل مختلف بررسی کردند. برخی از شرکت کنندگان در تحقیق قبلا حداقل یک سقط جنین داشتند. تمام شرکت کنندگان در آزمایشی شرکت کردند که میزان اشعه را در بدن افراد طی ۲۴ ساعت اندازه‌گیری می‌کرد. این تحقیق نشان داد زنانی که در برابر میزان بالای اشعه قرار داشتند، ۴۸ درصد بیشتر از بقیه در معرض خطر سقط جنین قرار داشتند.

 

برچسب ها: وای فای
ارسال به دوستان
صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد