فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۳۲۷۹
انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۴-۰۹-۱۳۹۷

شهرداری: ورود قلیان به پارک‌ها ممنوع است

عصر ایران
نباید در محدوده پارک‌ها کسی از قلیان استفاده کند، کار درستی نیست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ورود قلیان به پارک‌ها ممنوع است و به افراد تذکر می دهیم.

به گزارش فارس، علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ورود قلیان به پارک‌ها ممنوع است.

وی با بیان اینکه در ورودی تمامی پارک‌ها در این باره تابلویی نصب شده است، گفت: نباید در محدوده پارک‌ها کسی از قلیان استفاده کند، کار درستی نیست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با بیان اینکه به افرادی که این کار را انجام می‌دهند تذکر می‌دهیم، گفت: چرا که این امر باعث ایجاد مزاحمت برای سایرین می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قلیان ، پارک ، دخانیات
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ