فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۸
کد ۶۹۹۵۵۸
انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۸

آمریکا: جهرمی را برای قطع اینترنت تحریم کردیم

آمریکا: جهرمی را برای قطع اینترنت تحریم کردیم

وزیر امور خارجه آمریکا در توییتی گفت که واشنگتن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان را به علت قطع سیستم اینترنتی کشور در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: آمریکا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای یاری‌رسانی در قطع سیستم اینترنتی ایران تحریم کرده است. ما اعضای نظام ایران را مسئول سرکوب شدید مردم ایران می‌دانیم.

وی در انتهای توییت خود نیز از هشتگ "اینترنت برای ایران" استفاده کرده است.

 سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (جمعه) از اضافه شدن نام محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران به لیست تحریم‌های این کشور خبر داد.

توییتر این وزارت‌خانه نیز علت تحریم آذری جهرمی را "سانسور اینترنتی در ایران" خوانده بود.


ارسال به دوستان
قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم