کد خبر ۷۱۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۲۷۶۲
انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۸

کانادا ۱.۵ میلیارد دلار از ایران غرامت خواست

تعدادی از وکلای کانادایی به نمایندگی از خانواده قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی، از ایران شکایت کرده و خواستار غرامت ۱.۵ میلیارد دلاری شدند.

کانادا ۱.۵ میلیارد دلار از ایران غرامت خواست

به گزارش ایسنا، رویترز در گزارشی از تنظیم یک شکواییه توسط جمعی از وکلای کانادایی به نمایندگی از خانواده‌های قربانیان حادثه ناگوار سقوط یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷- ۸۰۰ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال خبر داده است که در آن خواستار پرداخت حداقل ۱.۵ میلیارد دلار کانادا معادل ۱.۱ میلیارد دلار آمریکا از ایران شده‌اند.

در تاریخ ۸ ژانویه سال جاری میلادی بود که یک فروند هواپیمای بوئینگ مدل ۷۳۷- ۸۰۰ متعلق به اوکراین اینترنشنال ایرلاین دقایقی بعد از پرواز حوالی تهران به اشتباه توسط پدافند هوایی ایران ساقط شد و تمامی سرنشینان آن شامل ۱۷۶ نفر مسافر و خدمه پروازی کشته شدند که از این تعداد ۵۷ نفر تابعیت کانادایی داشتند.

 
------
 
بیشتر بخوانید
 
 
 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کانادا ، غرامت
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟