فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۰۲-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۱۹۸۵۷
انتشار: ۲۲:۲۱ - ۰۲-۰۱-۱۳۹۹

کاهش آگهی‌های بازرگانی برای سریال "پایتخت"

کاهش آگهی‌های بازرگانی برای سریال

تلویزیون تصمیم گرفت علاوه بر مشکلات اقتصادی و تأمین هزینه‌های صداوسیما از آگهی‌های بازرگانی، تبلیغات در جریان پخش سریال "پایتخت" کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین قسمت سریال "پایتخت" هر 15 دقیقه یک بسته تبلیغاتی به خودش دید و مردم و هنرمندان سریال "پایتخت" را نیز آزار داد. محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیتی نوشت:

"بیشتر مردم از فضای طنز و نمایش خانواده اصیل ایرانی تقدیر می‌کنند اما در این بین از اینکه دو بسته تبلیغاتی بین سریال پخش شد خیلی گلایه داشتند، و البته هم حق دارند، چه کنیم که تکلیف است بیشتر بودجه صداوسیما باید از تبلیغات بازرگانی تأمین شود.

از امشب به رغم اینکه سریال 60 دقیقه‌ای است، با تدبیری که شد فقط یک بسته تبلیغاتی در حین پخش سریال جاگذاری شده است تا با آرامش بیشتر سریال "پایتخت" رو ببینید."

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پایتخت
ارسال به دوستان
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد بلایی که ماهواره سر فیلم‌های ایرانی آورد! آغاز فروش مشارکت در تولید محصول جدید سایپا از فردا + بخشنامه تأثیر پنهان طعم‌های محبوب «یخی» بر قلب