فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۲-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۲۸۲۳
انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۲-۰۳-۱۳۹۹

وقوع آتش‌سوزی در ساختمان اداری صداو سیما

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی جزیی در ساختمان اداری صدا و سیما خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: ساعت ۱۷ و ۶ دقیقه امروز (۲۲ خردادماه) از سوی آتش نشانی صدا و سیما از آتش نشانی شهرداری تهران تقاضای نیروی کمکی شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک اتاقک چند متری در طبقه چهارم یکی از ساختمان‌های اداری صدا و سیما دچار حریق شده بود که پیش از رسیدن آتش نشانان نیز اطفا شده بود.

جلالی با بیان اینکه نیروی‌های اعزامی عملیات تخلیه دود را انجام دادند، گفت: حریق اطفا شده و عملیات مصدومی نداشته است.

آتش‌سوزی در صداو سیما

برچسب ها: صداوسیما
ارسال به دوستان
شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است فیلم سروش صحت اکرانش عقب افتاد، مشکل «زنده‌شور» رفع شد بازگشت کامل خدمات بانک صادرات به حالت عادی انگلیس سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را افزایش داد شماره‌ای که می‌درخشد؛ با سیم‌کارت ۰۹۰۰، برنده ۹۰۰ میلیون تومان شوید!