فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۵۷۵۳
انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۲-۰۴-۱۳۹۹

نماینده کهگیلویه به کرونا مبتلا شد

نماینده کهگیلویه به کرونا مبتلا شد

دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی طی صدور پیامی از ابتلای  سید محمد موحد به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام
با سلام و تحیت
به استحضار میرساند نظر به شیوع ویروس کرونا و برنامه های فشرده دیدارهای و بازدید از مناطق مختلف، تست کرونای سید محمد موحد مثبت اعلام و بنا به توصیه پزشکان و متخصصین، بالاجبار همه برنامه های ملاقات، بازدید و جلسات از پیش تعیین شده لغو می‌شود و تا اطلاع ثانوی برای حفظ سلامتی خود و مردم عزیز در قرنطینه خواهند بود.

بی شک دعای خیر شما مردم نجیب می‌تواند در بهبودی کامل ایشان موثر باشد.
در پایان همه شما بزرگواران را به رعایت بهداشت فردی و توصیه های بهداشتی و درمانی دستگاههای مربوطه دعوت می نماییم.

برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! سازماندهی اسکان زائران مراسم وداع با رهبر شهید از طریق سامانه «باید برخاست» نشست مشترک سران قوا برگزار شد سیمین‌دخت وحیدی درگذشت نادر ساعی‌ور عضویت در آکادمی اسکار را نپذیرفت سفری به اعماق تنهایی، بدون ترک خانه (تصویری) رئیس پارلمان لبنان درباره توافق چارچوب: ای مردم لبنان، تمام لبنان؛ این فتنه است