فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۷۴۱۵
انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۳-۰۴-۱۳۹۹

درگذشت یک پرستار در اراک به دلیل ابتلا به کرونا

پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی(ره) اراک در راه مبارزه با ویروس کرونا به خیل شهدای سلامت میهن پیوست.

به گزارش ایلنا، علی شاه محمدی پرستار ایثارگر بیمارستان امام خمینی(ره) اراک به خیل شهدای مدافعان سلامت پیوست.

این مدافع سلامت استان مرکزی پس از ماه‌ها تلاش در صیانت از جان و سلامتی مردم شهر اراک در راه مبارزه با ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به شهدای سلامت میهن پیوست.

درگذشت یک پرستار در اراک به دلیل ابتلا به کرونا

برچسب ها: پرستار ، اراک
ارسال به دوستان
تصویر دیدنی از ببری که حشره است! پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا