فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۴۳۳۶۸
انتشار: ۱۹:۴۲ - ۳۰-۰۵-۱۳۹۹

وزارت ورزش: نقشی در قرارداد ویلموتس نداشتیم

وزارت ورزش: نقشی در قرارداد ویلموتس نداشتیم

معاون وزیر ورزش گفت: شفاف می‌گویم اگر قرار بود پشت پرده‌ای در قرارداد ویلموتس باشد هیچ گاه یک نامه اداری ارجاع نمی‌شد.

به گزارش فارس؛ مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خصوص وضعیت اتومبیلرانی اظهار داشت: فدراسیون اتومبیلرانی مورد تایید اسپورت آکورد بوده و در ایران هم فعالیت خوبی داشته است. با حضور ناظمی حرکت جدیدی آغاز شده است. کمیته و وزارت از فعالیت‌های این رشته حمایت می‌کنند. با توجه به اینکه این فدراسیون فرهنگ صحیح راندن را می‌تواند جا بیندازد می‌تواند کمک زیادی به مردم بکند. فکر می‌کنم این فدراسیون نقش خوبی ایفا کند. امیدواریم که موفق باشند.

وی در خصوص شکایت ویلموتس عنوان کرد: اتفاق تلخی است که افتاده، بدیهی است نهادهای نظارتی ورود کرده تا اگر کسی قصوری داشته شناسایی شود. نیاز است در فضای آرام موضوع بررسی شود. می‌بینم حرف‌های هیجانی بدون توجه به ساختار کشور و اختیاراتی که فدراسیون‌ها دارند، زده می‌شود.

معاون وزیر ورزش یادآور شد: فدراسیون فوتبال یک جلسه مقدماتی را روز گذشته داشته و شنبه هم دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس، وزارت ورزش، سیستم قضایی و ... دعوت شده‌اند به فدراسیون تا راهکارهای لازم اتخاذ شود تا از حق ایران دفاع کنیم. الان میانه راه هستیم و چیزی نهایی نشده است. توقع داریم فدراسیون با تقویت تیم حقوقی از حق ایران دفاع کند.

وی درباره همکاری بقیه ارگان‌ها گفت: فدراسیون از همه دعوت کرده، امیدوارم روز شنبه جلسه خوبی باشد.

علی‌نژاد در پاسخ به این سوال که می‌گویند وزارت هم در این قرارداد نقش داشته، عنوان کرد: در فدراسیون‌ها مشخص است چه کسانی قرارداد می‌بندند، فدراسیون واحد حقوقی و استقلال دارد. وزارت روی جزئیات ورود نمی‌کند. در فدراسیون فوتبال امکان دخالت دولت نیست. ما می‌توانیم جایی ورود کنیم که امکان دخالت باشد. در اساسنامه فدراسیون آمده مربیان تیم‌های ملی با چه فرآیندی انتخاب می‌شوند. وزارت در این خصوص نقشی نداشته است.

وی درباره اینکه انجمن فرهنگ و دوستی ایران و هلند 3 نفر را پیشنهاد داده بودند که یکی از این پیشنهادات ویلموتس بوده، گفت: تاج در این خصوص جواب داد. یک نامه اداری بود که به فدراسیون ارجاع شد. ما ده‌ها نامه از این مدل پیشنهادات داریم. مرجع تخصصی فدراسیون فوتبال بوده است. شفاف می‌گویم اگر قرار بود پشت پرده‌ای باشد هیچ گاه یک نامه اداری ارجاع نمی‌شد. وقتی این اتفاق می‌افتد یعنی چیزی پشت پرده نیست. هیچ پیشنهادی از سوی وزارت ورزش نبوده و اصلا در جایگاه وزارت ورزش نیست که چنین پیشنهادی بدهد.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: یک NGO هلندی پیشنهاد داده است. از این گونه پیشنهادات ده‌ها نامه به وزارت می‌آید و ما آن را به فدراسیون‌ها جهت بررسی و اقداماتی که خودشان مصلحت می‌دانند ارجاع می‌دهیم. فدراسیون استقلال خود را بارها نشان داده و اگر پشت پرده ای بود نامه‌نگاری نمی‌شد.

برچسب ها: وزارت ورزش
ارسال به دوستان
دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟