فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۴۳۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۴۳۷۴
انتشار: ۱۷:۳۸ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۹

استعفای فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری استقلال

عصر ایران
از لحظه انتشار خبر مذاکره ایتالیا تا شروع دربی مصاحبه‌ و تکذیبی از مدیرعامل در کار نبود اما از امروز صبح سراسیمه به دنبال تکذیب خبری هستند که با جزئیات مستند به بیرون درز کرده و رسوایی تازه‌ای رقم زده.

فرهاد مجیدیسرمربی استقلال از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی با انتشار متنی، به مذاکرات مسئولان استقلال با استراماچونی واکنش نشان داد.

متن استعفای او به شرح زیر است:

این نوشته را باید چند روز قبل منتشر می‌کردم. همان روزی که با قصد قبلی خبر مذاکره در ایتالیا را رسانه‌ای کردند. همان روزی که در آستانه دربی فوق‌العاده حساس، قبل از مهمترین بازی فصل، ذره‌ای برای من و تلاش و فداکاری شاگردانم احترام قائل نشدند. این خودزنی بزرگ توسط مدیریتی انجام شد که یک ماه قبل از من لیست گرفت و بدون تمدید قرارداد حتی یکی از بازیکنان ارزشمند فعلی، بعد از هر موفقیتی در چند بازی گذشته از برنامه‌ها و اهداف مشترک‌ برای فصل بعد ‌گفت.

آنها با وجود قرارداد یک سال و نیمه من، با اقدامی عوامفریبانه که هدفی جز تخریب جایگاه سرمربی تیم نداشت در آستانه دربی، خبری که حتی رسانه‌های کشور آقای استراماچونی هم مراعات زمان انتشارش را کردند، به صورت غیررسمی به رسانه‌ها دادند و حالا من حاضر نیستم به خاطر یک برد جذاب و صعود به فینال جام حذفی این کارشکنی تاریخی را نادیده بگیرم. 

جالب است که از لحظه انتشار خبر مذاکره ایتالیا تا شروع دربی مصاحبه‌ و تکذیبی از مدیرعامل در کار نبود اما از امروز صبح سراسیمه به دنبال تکذیب خبری هستند که با جزئیات مستند به بیرون درز کرده و رسوایی تازه‌ای رقم زده.
می‌خواهم بدانید آنها دیشب حتی از یک خسته نباشید خشک‌وخالی در رختکن تیم دریغ کردند و مشابه دو پیروزی مقابل سپاهان، نگاه و رفتارشان فریاد می‌زد که چقدر ناراحتند. چون هر موفقیت تازه نقشه‌هایشان را به تأخیر می‌انداخت و آنها را به دروغی دیگر متوسل می‌کرد.
 
من به احترام بازیکنان متعصبم،  هوادارانی که بی‌صبرانه منتظر پیروزی مقابل قهرمان لیگ برتر بودند و  همکاران شریفم این چند روزه را هم سکوت کردم اما امروز بعد از فشارهای کشنده در یک نیم‌فصل استثنایی، در شرایطی که روز اول بین قلب و غرورم، قلبم را انتخاب کرده بودم  باید اطلاع دهم که در اعتراض به رفتار غیرصادقانه باشگاه استقلال از مربیگری در این تیم استعفا می‌دهم. این استعفا را نه به معنای برخورنده بودن رفتار مدیریت باشگاه برای شخص من، بلکه در اعتراض به این شیوه مدیریت و برای محافظت از جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال اعلام می‌کنم.

ما تیم را در رده پنجم جدول تحویل گرفتیم و بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه مستقیم، با یک برد مهم به فینال حذفی هم صعود کردیم و اگر انصاف و معرفتی وجود داشت، با این همه بلاهای طبیعی و غیرطبیعی حق ما چنین رفتاری نبود.

استقلال را نه امروز و نه ۲۳ سال پیش که پیراهنش را پوشیدم، به من پیشکش نکرده‌اند. برای لحظه لحظه حضورم در استقلال همیشه سخت کار کرده‌ام و می‌دانم روزی دوباره به رویاهای جمعی خود خواهیم رسید.

 

بیشتر بخوانید: 

*صعود استقلال به فینال جام حذفی

*استقلال، شایستۀ غلبه بر پرسپولیسِ آشفته!

*چه وقت این حرف‌ها بود آقای گل‌محمدی؟

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
2
29
فقط خارجیا بلدن کار کنن ؟ پولهای ایرانی ها رو مفت ببرن و بخورن قراردادهای کلان از جیب این ملت رو در جیب خارجی ها میریزند به ایرانی روا نیست که در کشور خودش بتونه کار کنه؟ واقعا آیا نباید نظارتی باشه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
31
13
از ترس سوپر جام !!!!!!!!
امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم