فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۸۹۷۴۰
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان
متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع شدید گاز شب گذشته در شهر عسلویه باعث شد تعدادی از شهروندان به دلیل تنگی نفس و سرگیجه راهی اورژانس بیمارستان شوند.

به گزارش عسلویه آنلاین،‌ عبدالمجید احمدیان سوپروایزر بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه اظهار داشت شب گذشته به علت شدت بوی نامطبوع گاز حدود ۱۰ نفر از شهروندان با علائم تنگی نفس، سرگیجه، سردرد، حالت تهویه و خارش در گلو به اورژانس بیمارستان مراجعه که توسط پزشک مداوا شدند.

متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع گاز تا صبح ادامه داشت.

برچسب ها: بیمارستان ، عسلویه ، گاز
ارسال به دوستان
ترکیه بدون اجازه آمریکا حق صادرات جنگنده نسل پنجم KAAN را نخواهد داشت! دانشمندی که برای کشف راز رادیوم، آن را به بازوی خودش بست! دانش‌آموزان و معلمان «مدرسه یهودی‌ها» در اصفهان؛ دوران قاجار (عکس) راز تنبلی تنبل‌ها کشف شد ویپ و روان‌گردان‌ها؛ تهدید تازه سلامت جوانان آیا پروتئین روی خواب تاثیری دارد؟ هواوی با آیستالند ورود جدیدی به بازار خودرو ثبت کرد (+تصاویر) نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی