فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲
کد ۸۸۹۷۴۰
انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۹-۰۲-۱۴۰۲

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان

بوی گاز در عسلویه / 10 نفر در بیمارستان
متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع شدید گاز شب گذشته در شهر عسلویه باعث شد تعدادی از شهروندان به دلیل تنگی نفس و سرگیجه راهی اورژانس بیمارستان شوند.

به گزارش عسلویه آنلاین،‌ عبدالمجید احمدیان سوپروایزر بیمارستان نبی اکرم(ص) عسلویه اظهار داشت شب گذشته به علت شدت بوی نامطبوع گاز حدود ۱۰ نفر از شهروندان با علائم تنگی نفس، سرگیجه، سردرد، حالت تهویه و خارش در گلو به اورژانس بیمارستان مراجعه که توسط پزشک مداوا شدند.

متاسفانه شدت بوی گاز به حدی زیاد بود که بیماران بستری در بخش های داخلی و اطفال بیمارستان هم با مشکل مواجه شدند.

بوی نامطبوع گاز تا صبح ادامه داشت.

برچسب ها: بیمارستان ، عسلویه ، گاز
ارسال به دوستان
اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم مجتمع مسکونی سیِنا؛ پیوند میان سنت و مدرنیته در معماری (+عکس) پرسش‌های رایج وغیر متدوال در باره جام جهانی؛ از آفساید و قانون ۵ ثانیه تا مهار مسی و پیراهن اردک ورود ارتش آمریکا به خاک ونزوئلا برای کمک به زلزله زدگان (عکس) پارک‌هیل؛ بروتالیستی رنگی در شفیلد انگلستان (+عکس) سی‌ان‌ان: کاهش موقت نیروهای اسرائیلی در لبنان بید دندان خرگوشی! (+عکس) تصاویر هوایی از گابورون پایتخت بوتسوانا نماینده مجلس: بازار رها شده است و مافیا برای ما تصمیم‌گیری می‌کند یکی از کمیاب ترین نسخه های دوج وایپر (+عکس) قیمت جهانی طلا در آستانه چهارمین کاهش هفتگی بوگاتی شیرون دوران طلایی را مشاهده می کنید فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس)