فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۰-۰۴-۱۴۰۳
کد ۹۸۳۲۹۰
انتشار: ۱۳:۱۶ - ۳۰-۰۴-۱۴۰۳

مجله قلب آمریکا یک نکته جدید درباره مصرف ویتامینD منتشرکرد

مجله قلب آمریکا یک نکته جدید درباره مصرف ویتامینD منتشرکرد
به عقیده محققان ویتامین دی نقش مهمی در سلامت قلب ایفا می‌کند.

 اگرچه شرکت‌های سازنده مکمل‌های ویتامین تمایل دارند انواع وعده‌ها را در مورد اینکه چگونه محصولاتشان می‌تواند به نجات جان شما کمک کند، می‌دهند، اما طبق یک مطالعه در سال ۲۰۲۳، افزودن کمی ویتامین دی به برنامه روزانه‌تان می‌تواند به محافظت از سلامت قلب شما کمک کند. 

به گزارش اطلاعات آنلاین، محققان دانشگاه فنلاند شرقی دریافتند که مصرف دوز بسیار بالاتر ویتامین دی نسبت به مقدار معمول توصیه شده، می‌تواند قلب شما را نجات دهد.

آنها یافته‌های خود را در مجله قلب آمریکا منتشر کردند. بر این اساس، مصرف دوزهای بالاتر از حد توصیه شده ویتامین دی می‌تواند خطر ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی را در مردان و زنان مسن پس از یک دوره پنج ساله کاهش دهد.

فیبریلاسیون دهلیزی وضعیتی است که در آن قلب طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، خیلی سریع یا خیلی کند می‌زند و می‌تواند کشنده باشد.

برچسب ها: ویتامینd ، قلب
ارسال به دوستان
دختر «خانِ فرمانیه» با لباس عروس؛ 97 سال قبل (عکس) تفاوت موشک‌های سوخت جامد و مایع چیست؟ مکزیک ۲-۰ آفریقا جنوبی/ اینجا در مکزیک حال همه خوب است اولین دیدار امنیتی ایران - امارات بعد از جنگ احتمال توافق ايران و آمریکا / ترامپ: شنبه یا یکشنبه، توافق در اروپا امضا می شود / الحدث: قطری ها موافقت ایران را به آمریکا منتقل کردند/ تماس تلفنی امیر قطر و ترامپ / جزئیات توافق: کاهش تحریم ، لغو محاصره و بازگشایی تنگه هرمز بقایی: تفاهم نهایی نشده است رایزنی امیر قطر با ترامپ درباره ایران و کاهش تنش در منطقه فارس: ایران هنوز هیچ متنی را برای توافق تایید نکرده اردوغان: نتانیاهو در مسیر هیتلر حرکت می‌کند ادعای ترامپ: ما به یک توافق عالی با ایران درباره جنگ رسیده‌ایم غریب آبادی: بیانیه اخیر برخی کشورها مجموعه‌ای از اتهامات سیاسی، بی‌سند و کاملاً مردود است آمریکا شرکت نفت دولتی کوبا را تحریم کرد ادعای الحدث: عراقچی به پاکستان می‌رود زاکانی: آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب در دهه دوم محرم برگزار می‌شود جام جهانی ۲۰۲۶؛ آخرین رقص مسی و رونالدو