۱۹ خرداد ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۹۴۷۷
تعداد نظرات: ۳۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۰
کد ۱۶۹۴۷۷
انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۰
فاتحه ای برای عدالت

یک سال مربیان فوتبال ، بیش از "یک عمر کارمندان" می ارزد ؟!

اگر این افراد از بخش خصوصی حقوق می گیرند که خود دانند و کارفرمایشان اما اگر از بخش عمومی دستمزد می گیرند ، باید آنها هم تابعی از قوانین و مقررات دستمزدهای مصوب باشند ، درست مانند سایر کارمندان و کارگران.
عصرایران - آماری که درباره میزان دستمزدهای مربیان فوتبال لیگ برتر ایران در فصل گذشته لیگ منتشر شده ، نشان می دهد که هر مربی لیگ به طور متوسط در هر ماه ، بین 12 میلیون و پانصد هزار تا 83 میلیون تومان دریافت کرده است.

بر اساس آنچه "جام جم" (وابسته به صدا و سیما) منتشر کرده ، مربیان 17 تیم لیگ برتر (لیگ برتر 18 تیم دارد که در فصل پیش 17 تیمش متعلق به بخش عمومی بوده اند)، در فصل گذشته فوتبال ایران  قریب به 8 میلیارد تومان از بیت المال پول گرفته اند ؛ به جدول زیر توجه فرمایید:

دستمزد مربیان فوتبال

 این ارقام نجومی در حالی به مربیان فوتبال ایران پرداخت می شود که دیگر حقوق بگیران بیت المال یعنی کارمندان و کارگران دولت و شرکت های بخش عمومی ، عمدتاً مبالغی بین 500 هزار تا 700 هزار تومان در ماه دریافت می کنند که مجموع دریافتی شان در طول یک سال به 10 میلیون تومان هم نمی رسد. حال بماند افرادی که با حقوق های زیر 500 هزار تومان و ته فیش های بسیار ناچیز گذران زندگی می کنند.

اگر کارمندی با ارزش پول امروز ، ماهانه 700 هزار تومان بگیرد ، کل دریافتی او در طول 30 سال خدمتش که یک عمر محسوب می شود 252 میلیون تومان می شود که از دریافتی یک سال بسیاری از مربیان لیگ در یک سال ، کمتر است! این ، کجایش با عقل و عدالت همخوانی دارد؟!

این در حالی است که کامندان و کارگران حقوق بگیر ، 12 ماه سال را باید هر روز حداقل 8 ساعت کار کنند ولی کل لیگ برتر ، فقط 34 هفته است.

این ارقام بی حساب و کتاب در حالی از کیسه ملت خرج مربیان چند تیم محدود می شود که برای افزایش مثلاً 10 درصدی حقوق کارمندان و کارگران ، دهها جلسه در سطح کارشناسان و وزرا و هیات دولت برگزار می شود و بدون مصوبه کابینه ، یک ریال هم به حقوق کارمندان و پاداش و اضافه کاری آنها افزوده نمی شود. آن وقت آقایان میلیادرها تومان پول ملت را بدون هیچ گونه ظابطه منطقی بین چند مربی انگشت شمار تقسیم می کنند و نکته جالب ماجرا هم اینجاست که همیشه هم طلبکارند.



دقت کنید که این رقم ، جدای از مبالغ هنگفتی است که اعضای دیگر کادر مربیگری ، بازیکنان و مدیران باشگاه ها دریافت می کنند. البته اگر این ارقام توسط باشگاه های خصوصی پرداخت می شد ، انتقادی بدین شکل نبود ولی سخن اینجاست که این پول ها از بخش عمومی و به صورتی کاملاً تبعیض آمیز و فساد آلود پرداخت می شود.

به عنوان مثال در حالی که در همین باشگاه سپاهان که متعلق به شرکت فولااد مبارکه است ، میلیاردها تومان بین چند مربی و بازیکن تفسیم می شود و سرمربی اش ماهانه 83 میلیون گرفته ، که برای کارگر همان شرکت که در سخت ترین شرایط کار می کند ، هیات دولت کف 330 هزار و 300 تومان برای هر ماه را تعیین کرده است که 250 برابر کمتر از دستمزد آقای مربی است!

واقعاً کجای کار امیر قلعه نوعی از کارگری که در خط تولید جانفرسای فولاد کار می کند مهم تر و سخت تر است که این آقا باید یک میلیارد تومان از فولاد مبارکه بگیرد و آن کارگر 100 برابر کمتر؟ مگر قیمت نان برای آن کارگر ، یک صدم است؟!



آیا کارگر تراکتورسازی که برای کشاورزی مملکت ، تراکتور تولید می کند مهم تر است یا فراز کمال وند که به اسم تراکتورسازی ، کار فوتبال می کند و ماهی 29 میلیون می گیرد؟

یا کجای کار حمید درخشان از کارگران زحمتکش شهرداری تبریز سخت تر و حیاتی تر است که اولی دهها میلیون پول بگیرد و دومی محتاج نان شب باشد و دلش به این خوش که تیمش گل زد؟!
... و چنین سوالاتی درباره همه تیم های دیگر نیز صادق است.

آیا کار مهندسی که بعد از 20 سال تحصیل ، در فلان دکل نفتی خلیج فارس در گرمای بالای 50 درجه کار می کند ، مهم تر و طاقت فرساتر و ملی تر است یا کار غلامحسن پیروانی که مربیگری تیم صنعت نفت را بر عهده دارد و به اسم کارگران و مهندسان نفت ، سالی 150 میلیون تومان می گیرد؟



به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی باید به فوریت تمام وارد ماجرا شود و نگذارد دسترنج کارگران و پول ملت ، این گونه بی حساب و کتاب به جیب عده ای فوتبالیست و مربی سرازیر شود. اگر این افراد از بخش خصوصی حقوق می گیرند که خود دانند و کارفرمایشان اما اگر از بخش عمومی دستمزد می گیرند ، باید آنها هم تابعی از قوانین و مقررات دستمزدهای مصوب باشند ، درست مانند سایر کارمندان و کارگران مگر این که مجلسی ها ، رسماً به وجود قانون آپارتاید در کشور رأی مثبت بدهند.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۱۶
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۳۴
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
20
1344
واقعا" اين دستمزدها از بيت المال داده ميشود ونماينده ها مردم هم رضايت دارند كه اين پولها داده شود مگر چند نفر طرفدار اين تيمها هستند واصلا" كسي كه فوتبالي نيست چرا بايد تحمل اين پرداختهارا بكند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
مقایسه شما خیلی بی معنی و مضحک بود. واقعا براتون متاسفم. پس اگر اینطوره یکی از همین کارمندهای محترم تشریف ببرن هدایت یکی از این تیم های لیگ برتری رو به دست بگیرند تا معلوم شود کار ساده ای است یا خیر؟ به عهده گرفتن مسئولیت یک تیم و هزاران و شاید میلیون ها هوادار و تحمل تمامی عواقب آن بسیار سنگین تر از کارمندان پشت میز نشین و بی توجه به شان و شخصیت ارباب رجوع هاست.
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
عزیز هر چی باشه این حقو ندارن که 200 برابر یه مهندس مملکت حقوق بگیرن
واقعا برای طرز فکرتون متاسفم
s
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
این نابغه ها که شما خیلی دلتون براشون میسوره رو در بازیهایی که تیماشون میکنند میبینیم. در ضمن این عواقب وحشتناک کار این اقایان چیه که ما تا حالا ندیدیم بعدشم یه کشور دیگه هم هست که به این نابغه های فوتبالی ما فصلی 100 میلیونم بده . جادوگر مون تو المان که با صدتا پارتی بازی برای 3 ماه رفت کلا نیم ساعت بهش بازی دادند؟ ببین تو یک کلام این پولی که برای فوتبال ما میشه خیلی خیلی خیلی زیاده و کسانی تو این کار هستند 1000000 برابر از حقشون اونم از پول مردم میگیرند
ناشناس
| CANADA |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
چقدر هم فوتبال ما حرفه ایه که مربیامون کارشون فنی باشه!
اتفاقاً توجیه شما مضحک تر و بی ربط تر بوده و هست!
همین تبعیضهای مختلف باعث میشه که اون برخورد با ارباب رجوع صورت بگیره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آقای قلعه نوعی یک ماه سر کوره ذوب بیاستد بعد ببینیم کشیدن زیر توپ سخت است یا ذوب کردن آهن در گرمای تابستان
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
ما اگه نخواهیم این دوستان اینقدر زحمت بکشن و کار بسیار حیاتی و جانفرسای چهارتا تیم فکسنی را به عهده بگیرن باید چیکار کنیم. بابا اگه من به عنوان یک ایرانی نخوام از بیت المال یک ریال از سهم من و میلیونها نفر مثل من در راه این فوتبال حروم بشه باید چه کسی را ببینیم.
باشه یک شرکت کاملاً خصوصی مثل استیل آذین با هر بازیگرش 2 میلیارد و با مربیش 10 میلیارد قرارداد ببنده ولی شرکت دولتی به چه حقی این کار را میکنه.
ناشناس
| TURKEY |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
در جواب این آقا که گفته مقایسه بی معنی و مضحک بود، عزیز من اکثر همین مربیان قبلا کارمند بوده اند و به صورت کاملا غیر حرفه ای مربی شده اند. در ضمن باشگاه ها از بودجه عمومی ارتزاق می کنند. اگر خصوصی بودند کسی اشکالی وارد نمی کرد. در ضمن فرضا عواقب کار سنگین یک مربی غیر از اخراج شدن و گرفتن تمامی حق و حقوقش چیست؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آقای مقایسه مضحک، برای خودت متاسف باش
یعنی عواقب یک اشتباه یک مربی چیست که بخاطرش ماهی 80 میلیون میگیرد؟؟؟ تیمش باخت و رفت...آخرش چی؟؟
یک کارمند یا مهندس شرکت نفت اگر اشتباه کند چه میشود؟ سرمایه مملکت برباد میرود
بخدا عقل و انصاف چیز خوبیه
saeid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
مقایسه کار درستی نیست ولی انصاف هم لازمه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
9
707
رحم الله من قرا فاتحه مع الصلوات...
ناشناس
THAILAND
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
91
1071
اگر اندکی عدالت در دولت و نمایندگان کشور وجود داره باید سقف قرار داد رو در حدود 24 میلیون تعیین کنند یعنی ماهی 2 میلیون (اون هم حداکثر برای بهترینهاشون). بیشتر از این هدر کردن بیت الماله
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
اقا چرا منفي مي دي؟ اگر فكر مي كني حقوق فلان مربي در رئال n ميليون دلار است پس بايد حقوق اينها هم حداقل نيم ميليارد باشه و اگه بهشون اين پول و ندن مي ذارن ميرن، خوب بذار اين آقايون برن اونجا ببينن اصلا راشون ميدن، درحاليكه مهندسين و دكتر هاي اين مملكت هر جايي برن حداقل حقوقشون 5 برابر مي شه. آقا پول بيت المال رو كه نبايد براي فوتبال بي خودي هزينه كرد. يا خصوصي كنيد يا سقف بزاريد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
56
617
بیچاره کارمندهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
عزیزم کارمند رو نگو. اگه وقت کردین سری به ریخته گری تراکتورسازی تبریز بزنین. عمق فاجعه رو اونجا میبینین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
43
519
موافقم.
اگر در کشورهای اروپایی این میزان پول و یا بیشتر از این پرداخت میشود از بیت المال نیست و حاصل درآمد و سود خود باشگاه هاست،اما در ایران بخش اعظم این پولها از بودجه عمومی و به قول نویسنده این مطلب از دسترنج کارگران و کارمندان تامین میشود که الحق و و النصاف اولویتهایی که در این کشور برای هزینه کرد این مبالغ وجود داره بسیار بیش از دستمزد مربیان و بازیکنانی است که فوتبالی هم که بخواهیم قضاوت کنیم شایسته دریافت آن نیستند.
اولویتهایی مثل:
1-آموزش و پرورش مناطق محروم
2-بهداشت و درمان مناطق محروم
3-زیرساختهای ورزش عمومی
و....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
58
548
پول مفت مردم را می ریزند تو فوتبال پر از ... بعدش هم به خاطر پول اکثر آنها به انحرافات اخلاقی آلوده اند و برای این مردم بد بخت فخر می فروشند تو رو خدا نگذارید حق این مردم بد بخت ضایع شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
8
372
هرکس با ماهی 333000 تومان حقوق درماه بازی می کند بکند هرکس هم بازی نمی کند برود خارج از کشور تا عدالت برقرارشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
55
455
متن بسیار بسیار قابل تاملی است. امیدواریم مسئولین اندکی جسارت عمل پیدا کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
4
277
ببخشيد مگه کارمندان هم آدمند..
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
این موضوعی که شما مطرح کردید هنوز به اثبات نرسیده شواهدی در این خصوص وجود داره ولی هنوز نمیشه بطور یقین اظهار نظری کرد ان شاالله تا چند صد سال آینده و با تکمیل شدن بررسی ها مشخص می شه!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
60
التماس دعا!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
248
باشگاهها بايد هر چه سريعتر خصوصي شوند.
پاسخ ها
وحید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
چشم
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
امر دیگه ای نیست
ناشناس
UNITED KINGDOM
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
24
438
به خدا این پولا از گوشت سگ حرومتره - منه لیسانسه 3 ماههدنبال کارم با حقوق 400 تومن پیدا نمیش - برای خودم و اون دانشگاهی که رفتم متاسفم
پاسخ ها
میثم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
به خدا شرایط و اوضاع کار رو می بینم ناخودآگاه مخم تاب می گریره*** تا کی اخه** همش شده پارتی بازی
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
4
790
سلام و تشکر. متن خوبی بود.یپشنهادی دارم اینکه سازمان فخیمه لیگ برتر سقف قراردادهای بازیکنان و مربیان حداکثر 40 میلیون بکند(اگر منافع خودشان به خطر نمی افتد)،آن وقت می بینید که این مربیان و فوتبالیست‌هایی که ادعای حرفه ای بودن می کنند، آنرا قبول می کنند و اگر قبول نکردند هر جا که راهشان می‌دهند بروند و بازی بکنند (البته هیج جا راهشان نمی دهند چون اگر می دادند زودتر از این‌ها می رفتند) و می بینید از کوچه پس کوچه‌های شهر ها و روستا بازیکنان قدرتمندتری پیدا و شکوفا می شوند که خیلی بهتر از این ها بازی می‌کنند. این‌ها فقط مو بلند کردن و تل زدن و اَبرو برداشتن بلد هستند. آقای قلعه نوعی شما همشیه برای خود بازاز گرمی میکنی چرا نمیروید به ازبکستان ؟؟؟!!! دستتان رو شده و در برنامه ورزش و مردم مدام از الله و جوانان میگفتی ما شما را نمی خواهیم. به گفته خودتان 180 میلیارد تومان خرج لیگ شده است 180 میلیارد تومان معادل هزینه عروسی 18000 زوج می باشد(هر عروسی آبرومند 10 میلیون تومان) که با این کار هزاران خانواده و میلیون‌ها نفر خوشحال تر می‌شوند. بله آقای قلعه نوعی! شما و بازیکنان دارید خون ملت و جوانان را می مکید !!!و آنوقت ادعایتان گوش فلک را پرکرده است.بروید ! و به جای یک فصل تا آخر عمرتان استراحت بکنید.!! اینجانب به عنوان یک نخبه ایرانی دانش آموخته از بهترین دانشگاه های کشور و مدرس دانشگاه از شما تقاضا دارم استراحت کنید نه اینکه خون جوانان را بمکید مردم نمی‌خواهند.. پیشنهاد می دهم یک فصل بروید در کنار آن گارگران زحمتکش فولاد در دمای 70 درجه کارکنید و عرق بریزیدو ببنید آیا 350 میلیون تومان کم است اگر ذره ای معرفت داشتید گستاخی نمی کردید و نمی گفتید کشور منابع زیادی دارد فولاد دقیقه ای 1.5 میلیون تومان در میآورد بله من شما را استثمارگر می‌دانم!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
زنده باد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
احسنت
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
احسنت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
درود بر غیرتت
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
5
491
آیا می دانید حقوق مهندس جوانی که در حادثه پالایشگاه آبادان جلوی چشم رئیس جمهور محترم سوخت و پر پر شد چقدر بود؟
315هزار تومان!!! باورش سخته ولی واقعاً همینه ما اینجا تو صنعت نفت با این شرایط داریم با جونمون بازی می کنیم اونوقت یه عده دارن تو بهترین شرایط فقط با توپ بازی می کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
واقعاً؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
خداش بیامرزه
برای شادی روحش صلوات بفرستید
قلعه نوعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
6
49
دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
هر دو جانسوزند، اما این کجا و آن کجا
شریف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
5
219
من در یک شرکت دولتی مشغول به کار میباشم که مدیرعامل آن با مدرک دکترای مشغول انجام وظیفه می باشد وقتی دریافتی ایشان که بالا ترین مقام اجرائی این شرکت است با کمترین دریافتی مربی لیک برتری اصلا" قابل مقایسه نمی باشد ضمنا" ایشان از ابتداء صبح تا قریب ساعت 9 شب در دفتر کار مشغول رتق و فتق امور میباشند من خود شاهدم که ایشان ازجهارلامپ کم مصرف داخل اطاق کار سه عدد را خاموش می کند و خدا شاهد است که ازکولر گازی داخل اطاق هم استفاده نمی کند ولی به اندازه این مربیان پرمدعا هم ادعائی ندارد چگونه این آقایان جواب این گونه افراد و امثال من را خواهند که و کجای این عدالت است
اگر دستم رسد بر چرخ گردون
ازاو پرسم که آن چون است و این چون
یکی را داده ای صد ناز و نعمت
یکی را نان چو آغشته در خون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
خدا رو شکر که مدیران اینچنینی هنوز هم وجود دارند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
عجب چیزیه این بابا معرفی کن واسه ریاست جمهوری رای بدیم بهش
محمد سینایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
190
مقاله بسیار جالبی بود حرف دل ما کارمندان را زدید دستتان درد نکند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
166
جالب اینجاست که ما کارمندان و کارگران وقتی می خواهیم حقوق بگیریم اول مالیاتش را کسر می کنند و بعد حقوق می دهند در حالیکه این مربیان و کادر فنی و بازیکنان با تنظیم قراردادهای جعلی با ارقام کم از پرداخت مایات هم طفره می روند
حامي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
112
دوست عزيز
اين تنها مشتي از خروار است،در ايران
خيلي از اين پول به جيب ها مي رود و آبي هم روي آن نوشيده مي شود به سلامتي فردايي بهتر!!!!!!!!!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
65
148
واقعا تشکر میکنم از اینکه اینها را برای مردم روشن میکنید.
12
GERMANY
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
60
107
کجای کاری قلعه نویی پولشو گرفته یه آب هم روش(عکس بالا)
چه وضعیت نکبتی باعث تاسف است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
68
متن با نگاه بسيار مثبتي تنظيم شده است انجا كه بخش خصوصي خارج از كشور را به درستي با بخش عمومي و نيمه دولتي ما مثل ذوب اهن يا حتي استقلال و پرسپوليس كه كمكهاي دولتي ميگيرند جدا كرده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
46
آقا نگو، تو رو خدا نگو. داغ دل ما رو تازه می کنی. گوش شنوایی که وجود نداره، چرا خود آزاری کنیم؟
به قول نیما: به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده ی خود را؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
65
اقا 10% افزایش حقوق امسال ما چی شد؟!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
49
..یاد مربیها و بازیکنانی هم که بدون هیچ چشم داشتی واسه فوتبال این مملکت و همینطور تیمهای باشگاهی زحمت کشیدندوافتخار آوردند و هیچ یادی هم ازشون نیست به خیر...ضمنا در برابر این همه تبعیض و حیف و میل پولهای مردم و کارگران باید به مدیران و اندک سرمایه گذاران بخش خصوصی در فوتبال هم آفرین گفت که با انگیزه و با علم به اینکه چه دردسرهایی در کمینشان هست دست به امر خطیر(البته برای بخش خصوصی)تیمداری میزنند تاشاید روزی این ورزش پرطرفدار در مسیر دست و جهانی اون قرار بگیره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
15
274
بنده جوان ایرانی راضی نیستم 1 ریال به ورزشکارا و فوتبالیستها از جیب ملت پرداخت شود.ما که حق ساده ی تماشای کنسرت موسیقی از تلویزیون و نداریم و از فوتبال داخل حالمون بهم می خوره .چه گناهی کردیم؟ والله اکثر مردم در این گرانی وحشتناک راضی به این ولخرجی ها نیستند. من نمی دونم معنیه لقمه ی حروم دیگه چیه؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
417
111
جناب عصر ایران بنده هم کاملا با پرداخت حقوق های نجومی از بیت المال به عده ای مخالفم
ولی باید قبول کنید که فلان دختربچه آمریکایی هم به عنوان خواننده درآمد میلیونی دارد و ... اینها استثناهایی هستند در تمام دنیا
به قول مهدی مهدوی کیا اگر شما هم می توانی بیا بزن زیر توپ 500 میلیون بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
عزیزم فلان دختر بچه آمریکایی که درآمد میلیونی داره از پول خزانه ملی آمریکا که نیست! پول کنسرتشه! هر کی دوست داره میره پولم میده با رضایت , ولی ما کی رضایت دادیم که از پول ما به فوتبالیست ها و مربیا پول بدن بعد بیان حقوق امسالمون رو به اندازه 9% افزایش بدن درحالی که طبق آمار بانک مرکزی تورم 14.2 % شده امسال ( حالا فرض می کنیم راست گفته!)
ناشناس
| CANADA |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
آقا این استدلال غلطه.خواننده کنسرت میزاره هر کس صدای اون خواننده رو دوست داشت میره و با رضایت قلبی بلیط میخره و لذت هم میبره به زور از جیب کسی پول نمیره اما تو فوتبال اینطور نیست خیلی از کارگران اصلا یا فوتبال نمیبینن یا فوتبال داخلی رو اصلا دوست ندارن براشون هم مهم نیست کی قهرمان بشه.اما آقای رحمتی 600 میلیون از سپاهان میگیره ولی کارگر همون فولاد سپاهان برای وام 2 میلیونی باید خودشو به آب و آتش بزنه.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
جناب آقای ناشناس انگار حال شما خوش نیست یکبار دیگه متن خبر رو بخون بعد اظهار نظر کن
alireza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
من میتونم کجا بیام 500 نمی خوام 1/50 منو کفایت میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
عزیز ناشناس استدلال آقای مهدوی کیا مانند آن است که یک قاچاقچی مواد مخدر بگوید ای مردم هر کی میتونه بیاد قاچاق کنه مثل من میلیونر بشه ! درامد فوتبالیها از محل بودجه عمومی و بیت المال حرام است چون اغلب صاحبان این مال راضی به این حیف و میل مال خود نیستند و اولویتهای مهمتری در کشور برای خرج کردن بیت المال هست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
می تونی فرق بخش خصوصی و بیت المال رو بفهمی؟

نکنه فلان دختر بچه آمریکایی پول کنسرتش رو از بودجه آمریکا می گیره؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
این آقای مهدوی کیا دارند این پولو از بیت المال می گیرند نه از بخش خصوصی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
این آدمها که شما می گید در فوتبال آسیا هم درجه دوم بشمار میآیند و اصولا محلی از اعراب در بین ورزشکاران تاپ حتی خودمان ندارند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
من می تونم خیلی بهتر از خیلی از لیگ برتری ها بازی کنم ولی متاسفانه .....
ناشناس اولی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
با سپاس از این همه اظهار لطف به نظر بنده!
مشکلات زیاد اقتصادی انگار بر تفکر دوستان هم تاثیر گذاشته
جمله اول بنده این بود که با این پرداخت ها از بیت المال مخالفم
و این هزینه ها هم باید از سود باشگاه پرداخت شود مثل همه جا دنیا .
ولی این دلیل نمی شود که هر کی از حقوقش ناراضیست بخواهد مقایسه های بی منطق بکند
توی ایران مهدوی کیا یکیست لابد آنقدر هم عرضه داشته که در لیگ آلمان بازی کند
فردا هم می خواهید بیایید بگویید گلزار چه هنری دارد یا رضا صادقی یا ...
درست یا غلط اینها دارند از هنرشان پول در می آورند به جای خراب کردن قلعه نوعی و دایی و .. سعی کنید خودتان بزرگ شوید نه دیگران را کوچک کنید
بدبخت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
10
126
آقا تو رو خدا یه کاری هم واسه من پیدا کنید من فوق لیسانس مخازن نفت از دانشگاه صنعت نفت - دانشکده اهواز دارم الان یکساله دنبال کار می گردم
بخدا حاضرم تدارکاتچی - بوقچی - ماساژور ... یه تیم فوتبال بشم گوره بابای درسی که خوندم و تخصصی که دارم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
متاسفم دوست عزیزم. همسر من هم فوق لیسانس شیمی بوده الان داره تو حرفه ای غیر از رشتش کار می کنه اونم با حقوقی خجالت آور
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
دوست عزیز الان که آقای علی آبادی شدن سرپرست وزارت نفت شاید امیدی به استخدام شدنت بعنوان بوقچی های پشت در ورزشگاه باشه میتونی رزومه ات را براشون بفرستی
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
از نظر این دوستمون نمیدونم بخندم یا گریه کنم واقعا بیکاری داره بیداد میکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
امکان نداره بیکار باشی چرا که من همشونو می شناسم
غلامرضا جعفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
52
جه بگویم که ناگفتنش بهتر است سی سال دربدری یک نظامی بازیر یکسال خدمت یک مربی ان کجا وآن کجا احسن به این متنی که روی سایت قرار گرفت آیا کسی هست که به این بی عدالتی فاحش توجه کند ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
6
145
واقعا جالبه من یک معلم در یکی از منطق محروم استان ایلام هستم ماهی 450 هزار نومن میگیرم .تا امیر قلعه نیی چقدر فاصله دارم ؟ راستی ما اگر فوتبال نداشته باشیم مهمتره یا معلم ؟
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
52
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند/ چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس/ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
گوییا باور نمی‌دارند روز داوری/ کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند
یا رب این نودولتان را بر خر خودشان نشان/ کاین همه ناز از غلام ترک و استر می‌کنند
ای گدای خانقه برجه که در دیر مغان/ می‌دهند آبی که دل‌ها را توانگر می‌کنند
نادان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
78
خانه از پاي بست ويران است
خواجه در بند نقش ايوان است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
79
116
آفرین بر نویسنده این مقاله. احسنت. این پولا امیدوارم به حق علی و اولادش تو گلوشون گیر کنه. آمین یا رب العالمین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
24
60
مطمئنا كساني كه تصميم سازي جهت اينگونه پرداختها مي نمايند هرچه مبلغ پرداخت نجومي تر باشد ريخت وريز و بخور بخور ان بيشتر است .به خداوندي خدا قسم اين پولهاي بيت المال كه سهي از ان متعلق به بي سرپرستان وايتام همين كشور است خوردنش وپس دادنش بسيار مشكل است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
7
65
پولی که میگیرن از مربی های تراز اول دنیا هم بیشتره اون هم بدون تخصصی. انگار جام جهانی رو گرفتن؟ در تمام دنیا مربیانی در این سطح ماهی 2000 تا 2500 یورو می گیرن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
مربیان تراز اول 2000 یورو می گیرن؟!
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
141
جالب اینجاست که همشون هم مدعی هستن! هیچکدوم همدیگر رو قبول ندارن! جالب تر اینجاست که دستمزدها نجومی شده(البته از نظر عموم نه خودشون ) بعد در سطح ملی در تمام مقاطع هی حذف می شیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
19
درود
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
92
بعد از 12 سال تحصیل در مدرسه و قریب به 10 سال تحصیل در دانشگاه به عنوان رئیس دفتر فنی یک شرکت ساختمانی که 20 نفر را سرپرستی می کنم یک میلیون تومان در ماه حقوق می گیرم و نسبت به هم سن سالها و هم دوره هام(البته اونهائی که به خارج نرفتند)باز وضع بهتری دارم....اما واقعا قابل قبول نیست که هم سن سال من در یک تیم فوتبال تا این سن حداقل 5-6 ساله که با دستمزد ماهی 10 میلیون تومان به بالا داره زندگی می کنه باشگاه همه زندگی اش رو تامین می کنه.اما من یه پا تو دانشگاه یه پا تو سرکت ....خرج زندگی..اجاره خونه....آینده مبهم.
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
105
88
البته این قیاس درست نیست هر چند اصل مطلب را قبول دارم ولی اینکه این مربی ها باید مثل بقیه کارمندان حقوق بگیرند را هم قبول ندارم البته باید برای هر موضوعی افراط و تفریط نکنیم
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
31
بعد از 12 سال تحصیل در مدرسه و قریب به 10 سال تحصیل در دانشگاه به عنوان رئیس دفتر فنی یک شرکت ساختمانی که 20 نفر را سرپرستی می کنم یک میلیون تومان در ماه حقوق می گیرم و نسبت به هم سن سالها و هم دوره هام(البته اونهائی که به خارج نرفتند)باز وضع بهتری دارم....اما واقعا قابل قبول نیست که هم سن سال من در یک تیم فوتبال تا این سن حداقل 5-6 ساله که با دستمزد ماهی 10 میلیون تومان به بالا داره زندگی می کنه باشگاه همه زندگی اش رو تامین می کنه.اما من یه پا تو دانشگاه یه پا تو سرکت ....خرج زندگی..اجاره خونه....آینده مبهم.
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
94
پول را در شکم این فوتبالیست های بدرد نخور نکنید ، چه دستاوردی داشت این همه خرج پول ؟ چه بازدهی داشت؟! چرا با این پول برای جوان ها اشتغال زایی نمیکنید؟؟
عدالت تمام شد ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
135
مفت خوری هزار تا مشکل داره ولی مهمترین آن اینه که وقتی کسی به مفتخوری و زیاده خواهی عادت کرد هیچ جوری نمی شه عوضش کرد یعنی اینقدر سخته که ممکنه به هر دستاویزی متوسل بشه تا از مفتخوریش نیافته. بنظر شما با این همه مفتخور که به اسم فوتبالیست و مربی حرفه ای و . . . دور و برمون جمع شدن چکار می شه کرد ؟ من که می گم باید این نسل فوتبالی را فراموش کنیم و از نو بسازیم. حداکثرش 5 سال عقب می افتیم ولی خودمون را از یک آفت بزرگ نجات دادیم. تو این 5 سال میشه باشگاهها را واگذار کرد ، سرمایه دار واقعی را به ورزش وارد کرد از پول و سرمایه واقعی خودش باشگاهداری کنه ، قرار داد ها را حساب کتاب دار کنیم ، تا دینار آخر مالیات قرار داد ها از خود خود بازیکن بگیریم آنهم تصاعدی ( چه غلط مزخرفیه که بازیکنها و مربیها به خودشون حق مدن در قرار داد بیارن که مالیات با باشگاهه - خیلی خیلی غلط زیادیه که من نمی دونم اداره دارایی با اینهمه کبکبه دبدبه چطوری اجازه داده جلوی چشمش همچنین خلافی انجام بگیره ) آنوقت می بینید که نه تنها چیزی رو از دست ندادیم که خیلی هم بدست می آریم. بعضی وقتها برای علاج یک مرض عمل جراحی لازمه که آنهم بیهوشی می خواد و نقاهت بعد عمل و . .. .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
104
من خودم عاشق فوتبال هستم واز ديدن اين بازي واقعا" لذت ميبرم ولي اصلا" باور نمي شوذ كه چنين دستمزدهايي پرداخت ميشود آن هم از پول بيت المال !!!1تازه اگر درآمد خود بازيكنان را هم اضافه كنيم رقم واقعا" نجومي ميشود از عصر ايران خواهش ميكنم اين متن را براي نمايندگان مجلس بفرستد ونظر كاربران را هم به آن اضافه نمايد واز شما نماينده مجلس كه براي گرفتن بودجه شهرو استان خود اين همه تلاش ميكني تا شايد گوشه اي از درد همشهريهاي خود را حل كني خواهش ميكنم موضوع را به صحن مجلس بكش تا شايد برخي غافل از اين مبالغ باشند وبه جمع كساني بپيوندند درد واقعي مردم را درك ميكنند. اين فوتبال كه براي كشور ما افتخار نياورده در داخل هم بازي دلچسبي نداشته واز نظر فرهنگي هم كه به جوانان ما فقط فحش دادن به يكديگر و درگيري فيزيكي را آموزش ميدهد چرا بايد از بيت المال اين همه خرجش كنيم مگر از اين جمعيت چند ده ميليوني چند نفر فوتبال دوست هستند كه اين آقايان بايد از بيت المال اين مقدار دستمزد بگيرند از شما عصر ايران خواهش ميكنم ساده از كنار موضوع رد نشود
ناشناس
NETHERLANDS
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
42
متاسفانه این جمله ای که قلعه نوعی گفت که "کشور منابع زیادی دارد فولاد دقیقه ای 1.5 میلیون تومان در میآورد" نشون دهنده اینه که این آقایان فکر می کنند کل مملکت فوتبال هستش و مشکلاتی مثل بیکاری، فقر و اعتیاد در کشور وجود نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
مگه فولاد ارث پدرشه که بدن به اون؟!
این همه میدنش طلبکارم هست؟!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
154
دانشجوی دکترا هستم
دکترای عمران
حدود 11 سال فقط درس آکادمیک خوندم!
بیشتر بازیکنا هم کمتر از من سابقه فعالیت ورزشی دارند!
نمره چشام 2 نمره ضعیف شده!
بیشتر بازیکنا هم آسیب دیدگی دارند!
من تو سنگر علم تلاش کردم!
بازیکنای فوتبال تو سنگر ورزش!
من مقاله علمی دادم و رفتم توکنفرانسای علمی خارج از کشور نام ایرانو آوردم!
اونا هم رفتن تو سطح بین المللی و اسم ایرانو مطرح کردن ( البته به غیر از چند سال اخیر!!)!
درآمد من در بهترین حالت ممکن ماهی 1000000 تومان میشه سالی 12000000 میلیون تومان
کمترین درآمد فوتبالیست های چندین برابر درآمد سالیانه من هست!
عدالت یعنی این!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
شما با چه مشقتی تو اتاقتون زیر کولر وکنار بخاری درس خوندین, اونوقت فوتبالیست تن پرور راحت زیر آفتاب , باران, برف, زمین یخی,... استراحت کرده !!!!!
اینم از اختلاف حقوقتون!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
83
دلم تنگه برای گریه کردن
کجاست مادر کجاست گهواره من
ميرزاييان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
41
8
ن خيلي هم با اينگونه نظرات موافق نيستم . آنزماني كه دائما از فوتبال حرفه اي دم ميزنيد خوب بايد پاي اين مسائلش هم بايستيد. راست ميگن مربين ايراني كه اگه ما بدرد نميخوريم يا به اين مبلغ نمي ارزيم برويد سراغ مربيان خارجي تا مزنه دستتون بياد.اگر ميخواهيد اين بساطها برچيده شود بايد سقف قراردادها را بطور جدي زير نظر بگيريد و با متخلفان شديدا برخورد كنيد. بازيكن يا مربي اگر ميبيند كه با اين ارقام اموراتش نميگذرد خوب برود در ليگ كشورهاي ديگر بازي كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
19
42
این متن و نظرات مراجعه کنندگان اینه ی جامعه ی ما است.
مشکل از فوتبال و سینما و ... نیست. مشکل جای دیگری است. فوتبال و سینما جزئی از اقتصاد است. این مشاغل آزاد است و هرکس بلد است می تواند وارد ان شود. مشکل کارمند ما این نیست که آقای قلعه نویی پول زیاد می گیرد. متاسفانه ایرانی ها حسود شده اند و به جای اینکه به فکر ترقی خود باشند به فکر نابود کردن فرد دیگری هستند. می خواهم ببینم اگر این مربیان این پول را نمی گرفتند به من و شما می رسید؟؟؟ پس مشکل جای دیگری است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
عزیز لاقل صرف یه چیز عمومی میشد
صرف یه سالن تو یه روستایی میشد
صرف 4 تا فضای سبزی میشد
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
7
دوستان فرمودند
گوش شنوا مخواد...
....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
20
خوبه فوتبالم بلد نیستن تو همه مسابقاتم اوت میشن باز اگه به فوتسالیستا میدادن من راضی بودم ولی به اینا نه پول مفت میگیرن میبازن بعد باختشونم یه پارتی مختلط میگیرنو .... صفا سیتی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
9
راستی اگر کل فوتبال از این مملکت برچیده شود مگر چه اتفاقی می افتد ولی اگر مدارس و بنیان علم برچیده شود ... حال حقوق من معلم کجا و مربی بی ... کجا
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
91
19
خوب همه دوستان نظراتشان در يك سو بود. ولي من مخالف اين حرف شما هستم...چون با اين شرايط بايد فوتبال را ريشه حذف كنيم...چرا به مبلغ قرارداد كريس رونالدو توجه نمي كنيد كه فقط مبلغ قرارداد 1ساله اين بازيكن با خرج كل ليگ ايران برابر شايد هم بيشتر از خرج 18 تيم ليگ برتري هست؟؟؟؟ خوب اگه مردم راضي نباشند 100 هزار نفر به ورزشگاه يادگار امام تبريز نمي ايند...اگه اين وضعيت رو نمي دانستند به برنامه 90 - 3 ميليون اسمس نمي زنند...كمي منطقي فكر كنيم...فقط وفقط مشكل ليگ ما خصوصي نبودنش هست.....همين پولهاي بيت المال براي خودشان صرف ميكنند همين كه90 دقيقه وقتشون رو ميذارند براي ديدن فوتبال فكر كنم كافي باشه براشون..البته اين نظر شخصي بنده هستش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
عزیز اون 100 میلیون دلاری که داده شد بابت خرید رونالدو به باشگاه صاحبه رونالدو پرداخت شد و جدا ار حقوق رونالدوست
اونا بازار خودشونو دارن ،گردش پولیه فوتبالی دارن پولو از فوتبال در میارن
نه از جیب بیت المال!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
2
20
زمانی که فوتبال آماتور بود فوتبال هم موفق تر بود و هم زیباتر و جذاب تر!
لیگ حرفه ای نخواهیم چه کسی رو باید ببینیم؟

آیا اینهمه خرج منفعتی هم داره؟
دربدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
15
ببخشید جسارت نشود این متن را برای چه کسی نوشته اید
مگر در این مملکت کسی هست که برای مثلا کارمندان کاری بکند.
نمایندگان خود مشغول شمارش هستند وحفظ صندلی و .......
ای بابا . قلعه نوعی زنده باشد
کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
11
ایراد را به جمعیت طرفدار فوتبال اکثرا بیکار بگیرید که برای هر مسابقه به ورزشگاه میرود - انجا را تحریم کنند انموقع نتیجه را خواهید دید . که این اقایان دربدر دنبال کار بگردند مثل اکثر مردم و محتاج نان شب بشوند . تقصیر خود مردم است . دولتیها و برنامه ریزان اصلی پشت پرده هم بکنار . از ما است که بر ما است .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
تنها دلخوشی این جوانان همین تماشای فوتبال است این را هم میخواهید از اونا بگیرید ؟ بعد میگید چرا دزدی و لا اوبالی گری زیاد شده ؟
sina
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
29
8
این وضعیت هیچ وقت درست نمیشه.
و ای کاش حد اقل یه ثمری داشت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
11
این حرفها همش اب در هاون کوفتنه...!!! این مملکت هیچ جاش عدالت وجود نداره...!!!؟؟؟ شما مردم عزیز هم دلتون رو خوش نکنید به این چهار کلمه ای که هر از چند گاهی در روزنامه ها و سایتها میاد،کیه که به این حرفها گوش و عمل کنه. مسولین این مملکت خودشون و خونوادشون در رفاه باشن، گور ..... بقیه ملت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
53
اخه وضع نمایندگان مردم هم بهتر از این نیست که صداشون در نمیاد ...
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
7
خانم من پزشک توی یکی از مراکز بهداشتی.ماهی 600 هزار تومان میگیرد.بدون بیمه.تازه امسال نه قرارداد بستن نه هنوز حقوق دادن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
28
بحث این نیست که بازیکن چقدر باید بگیره . مسئله اینه که از دولت داره میگیره و نه بخش خصوصی . پس حتما باید کنترل بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
درود بر تو هم میهن. بالاخره تو این همه نظر که خوندم این سخن خردمندانه یافت شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
3
اونا تقصیری ندارن تقصیر از خود ماست.
صادق علیزاده بلدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
302
بسیار متشکرم بچه های عصر ایران از اینکه آخرش یکی پیدا شد این مقایسه رو بکنه همیشه من اینو مثال میزدم اما هیچ خبر گزاری بیان نمیکرد : راستش پدر من رفتگر شهرداری هست با ماهی 400 تومن به خدا قسم بیشتر موقه ها تا 6 ماه هم بهش حقوق نمیدن الان هم که مینویسم سومین ماهی هست حقوق نگرفته تو این گرمای شدید صبح عصر کار میکنه کار بسیار مفید هیچ کس به دادشون نمیرسه به نظر شما ادمی که این همه کار میکنه نباید یه چیزی داشته باشه بخوره قوت بگیره به خدا نداریم .اما فوتبالیست ها چه میکنند ؟؟توپ بازی !!هفته ای یه بار با ماهی میلیونها تومان و با کلی شهرت و امتیاز . اما پدر من چون رفتگر است و واقعا و با صداقت زحمت میکشه نه شهرت دارد نه امتیاز نه حقوق سر ماه : حال در ایران که کشور اسلامی هست هر کس مظلوم تر بود ساده بود پاکتر بود حق زندگی ندارد . آیا اگر حرف مبلغان اسلام در ایران دیگر خریدار ندارد علت آن نیست که خود به آنچه که میگویند یا اعتقاد ندارند یا عمل نمیکنند. محاسبه ای جالب کردم کل مزد 30 سال پدر من با باز نشستگی و سایر مزایا در بالا ترین حالت ممکن 200 میلیون تومن میشود. این مزد شخصی هست که 30 سال صبح عصر زباله های مردم رو جمع اوری میکرد در بدترین آب هوا . مزد یکی از بازیکنان در یک فصل 580 میلیون تومان بود آن عدالت اسلامی که ایرانیان میگویند این است ؟!! فقط این مثال مختص بازیکنان فوتبال نیست در کشور ما در همه شغلهای مختلف بی عدالتی شدید موج میزنه . اگر بخواهم موارد را بیان کنم نه وقتش را دارم و بسیار طولانی هست . وام میلیاردی بدون از هیچ گونه ضمانتی به اسودگی برای گردن کلفتان 5 میلوین تومان وام برای یک محروم با سه زامن رسمی 7 میلیون تومن سفته و کلی دویدن . حالا انسان فقیر و محروم چه کسی را دارد که ضامنش شود بی خیال وام میشود و این گونه هست که زندگی بر انسانهای ساده و فقیر و راستگو سخت شد وصداقت و راستگویی مرد . و پولها ماند برای پولداران و قانون برای مظلومان . تاکید مکرر مسئولین ایران بر اینکه مسیر ما مسیر حق و اسلام است و پای جای مولا علی هست همه را به فکر فرو برد اگر اسلام این است ؟مولا علی هم اینگونه بود؟!!! حرف زیبا اما عمل زشت : پس چه بهتر برویم سراغ فرهنگ آنهایی که در خارج از این مرز هستند حرف زشت اما عمل زیبا و زندگی با رفاه و این گونه بود که هیچ کس لذت از عدالت اسلامی نبرد و خیری ندید در این کشور و همه رفتند به سراغ فرهنگ غربی از پوششان گرفته تا گفتارشان و امروز ائمه جمعه داد میزندد بر سر مردم و مردم را سرزنش میکنند که چرا فرهنگ غرب را در زندگی هایتان پیاده کردید .جالب است مردم حق اعتراض ندارند برعکس شده بدهکاران طلبکارند . درد دل بسیار زیاد است وقتی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
بخدا این رو باید بعنوان مقاله در سایتها منتشر کنی که همش حقه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
31
نویسنده محترم گزارش امیدوارم بعد 120 سال عمر با عزت با علی ع محشور شوی که یک قدم به سوی عدالت برداشتی . در کشوری که به دلیل فقر آموزش و پرورش بخاری نفتی غیر استاندارد 8 کودک فرشته رو را برای تمام عمر می سوزاند و بیماران مستضعف را از بیمارستان بیرون می اندازند و رفتگرش از گرسنگی بیهوش میشود ، این فوتبال دولتی حرام و پول و درامد آن آتش دوزخ است.
ایران من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
13
من مخالفم .
پول بیت المال را چه می شود؟چرا کسی کاری نمی کند؟ این، کجایش با عقل و عدالت همخوانی دارد؟!
عصر ایران لطفا باز هم بنویسید و بنویسید و ... شاید ...
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
175
تازه حسابش را بکنید فرهنگ و شعور آن کارمند و مهندس کجا و این آقایان کجا؟؟؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
37
آقا عدالت اجتماعی که میگن همینه؟؟؟؟!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
14
عکس قشنگی بودپول گرفته یه لیوان آب هم روش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
127
جمهوری اسلامی مملو از تضادهاوچندگانگی هاست وگوش شنوایی هم نیست بلکه فقط "شعار"!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
82
چه خوبه بزارن رسانه ها آزاد کار کنن
نتیجه رسانه آزاد آگاهی مردمه که به مزاج بالا دستی ها خوش نمیاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
14
ی میلیارد چند تا صفر داره؟
....................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
37
دست نویسنده درد نکنه حرف دل ما جوانها رو زد اقا بیان بجای فوتبال که پولشو اونها میخورن و هرس و جوششو ما مردم بریم این هزینه رو جای دیگه خرج شه مثل مناطق محروم که هنوز اب اشامیدنی ندارن بخدا ثواب داره تا فوتبال پولکی ما .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
54
96
كو عدالت كو عدالت كو عدالت فاتحه............

استاد دانشگاه =يك عمر زحمت =يك هزارم حقوق فوتباليستها
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
22
0
بابا جون ظاهرا یه تیشه برداشتید افتادید به جون این فوتبال بابا به خدا این فوتبال حرفه اییه همه جای دنیا هم اینجوریه حالا درامد ما کارمندا پائئینه دلیلی نمیشه واسه مقایسه اگر راست میگید که دلتون میسوزه پس از خودمون مایه بزاریم نه فوتبال رو فدا کنیم خودمونم هیچی اخر سر گیرمون نیاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
3
1
بهتر بود درامد سرانه یک مربی فوتبال رو بادرامد سرانه یک کارمند مقایسه میکردید نه اینکه 24 نفر از گردن کلفتها رو با کارگر های جزء
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
56
0
نوش جانشان
تا زمانی که دست همه تو کاسه بیت الماله همینه
وقتی خودمان کار نمی کنیم تا خرج بدیم باید از بیت المال بدیم
از اینها گذشته فقط 20 مربی اینجوری اند مابقی حقوق شان کمه
باید در هر کاری گل کنی تا حقوق بالا بگیری. اینها هم گل کردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
3
تنها راه حل خصوصی سازی ولغو سقف قرار داد در غیر این صورت رعایت سقف قرار داد واز طرف دیگر بازیکن های ستاره با این قرار داد ها در ایران نمی مانند مثلا مسعود شجاعی که با6 میلیون دلار با اوساسونا قرار داد بسته راضی میشود با350 میلیون تومان در ایران بازی کند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
13
2
اگه ایراداتتون فقط به هزینه کردن بودجه کشور یا بقول خودتون بیت الماله اشکالی نداره ولی اینجا من میبینم این نطراتی که داده شده اینجا بوی حسادت میده. ما هزاران دکتر و مهندس خوب داریم ولی نفراتی مثل این مربیان و فوتبالیستها انگشت شمار. شما اگه میتونین برید تو زمین و بازی بکنین, از لحاط فنی مهم نیست اگه تونستین 10 دقیقه بازی کنین حق با شماست. بجای حسد ورزیدن ادم باید سرش بکار خودش و روزی خودش باشه.
ژیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
5
خواستیم فوتبال مرهم دردها و اذهان خسته ما باشد اما دریغا که آقایون به اصطلاح ورزشی بر دردهای ما افزودند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
8
خدا وکیلی یارانه ایش کنید، من که راضی نیستم، سرگرم کردن یه عده جوون چه فوتبالیست چه اراذل و غیر اون هم موقت نمی ارزه، شغل ایجاد کنید، کارخانه بزنید ماندگار ، مالیات کارخانه بجای هدیه به فوتبال صرف اون کارگر بد بخت پای کوره بشه خوردنش شرف داره به این فوتبالیستها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
1
9
البته حقوق کارمندان، از برخی مشلغل خصوصی و آزاد هم بهتر هست. الان خیلی ها دوست دارند کارمند باشند، اما کار نیست. در ضمن حساب کارمندان وزارت نفت رو هم جدا کنید که ماهیانه حقوق بالایی دارند.
اما راجع به دستمزد فوتبالیستها، واقع بحث خوبی را آغاز کردید. وقتی کاشانی در برنامه نود میگه عماد رضا 800 میلیون برای نیم فصل خواسته و ما هم قبول کردیم، مخم سوت کشید. واقعا این پول ها اگر در بخش های دیگر این مملکت سرمایه گزاری میشد، نیمی از مشکلات کشور از جمله بیکاری حل میشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
17
مملکت بدون قانون درست یعنی همین!!!!
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
5
67
یک پیشنهاد:
کمپینی راه اندازی شود تا مخالفین پرداخت نجومی از بیت المال و کیسه مردم به عده قلیلی آنهم با این وضعیتی که همه در این لیگ و این سالها دیده اند رای مخالف خود را ابراز دارند سپس این مخالفتها به هیت رئیسه مجلس و نیز مقامهای حکومتی ذی صلاح ارائه گردد ضمنا حداکثر سقف قرارداد این اقایون می بایست به رای گذارده شود البته این سقف می بایست هرگز از 50 میلیون بیشتر نشود چرا که همین مبلغ هم بسیار بالاست آنهم برای یک عده آدمی که فقط شوتبال بازی می کنند نه فوتبال
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
48
من استاد حق تدریس دانشگام، جلسه ای 10 هزار تومن! خجالت آوره!!!!!!!!
ناشناس
UNITED STATES
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
37
76
این فوتبال ما درست که هیچ سودی برای این مملکت نداشته و باعث تمسخر هم شده عوضش پول خولی به جیب یه سری مربی وبه اصطلاح بازیکن ودلال ریخته.به هر حال اگه برای اکثریت ماها آه بوده وافسوس برای عده قلیلی سفره چربی بوذه که حالا حالا ها نمیزارن برداشته شه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
29
12
اقا تو رو هر کی می پرستین ما که دستمون به جایی بند نیست قضیه اهلی فوتبال و بازیگران سینما تلویزیون مشخص کنید به خدا بی رحمی انقد بگیرن و ما همه بیکار وعلاف دنبال بیچارگی و ماهی 300هزار تومان پول
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
40
آخه من موندم اینا چه دردی از این مملکت رو درمان میکنند یا کجای این مملکت رو آباد میکنند که این همه دستمزد میگیرند !!!
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
15
این فوتبال چه منفعتی داره؟ به خدا قسم اگر حتی 1 ریال هم از سهم من برای اینها خرج بشه حلال ندارم.
حالا مسئولین و فوتبالیستها تصمیم بگیرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
5
66
خدا خیرت بده عصر ایران
این دستمزدهای میلیونی مثل بغض تو گلوی منم گیر کرده
ببخشش از کیسه ی مردم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
33
سه ماه از سال گذشته هنوز حقوق کارمندان افزایش نیافته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
16
49
خنده دار اینکه جناب علی دایی در جواب تعجب عادل فردوسی پور با شکوه و ناراحتی میگوید: (با تحقیر بخونید)600 میلیون تومن؟؟
600 میلیون تومن رو من به کجای زندگیم بزنم؟؟
حالا فهمیدید که اینها از ما طلبکارند؟
عکس اولی که گذاشتی واقعا شاهکاره
saeed23
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
29
119
خدا وکیلی اگه یه رتبه ای،یه مقامی،چه جهانی چه تو آسیا میاوردن،باز هم قابل تحمل بود . ولی نه مقامی نه غیرتی نه شعوری نه فرهنگی نه تکنیکی نه تاکتیکی....هیچی
فقط پول رو میشناسن و ادعا دارن
من خودم به نوبه خودم از این پولا نمیخوام ولی دوست دارم این پولا یه جایی خرج بشه که یه خروجی داشته باشه
تو والیبال،بسکتبال،کشتی،رزمی....یا تحقیقات علمی...
ما هم والا تو کارمون زحمت میکشیم،
هم درس خوندیم، هم تخصص داریم، هم کارمون استرس داره ،هم به یه درد این مملکت میخوره ،ولی چقدر حقوق میگیریم نهایت 1 تا 1.5
تازه فوتبالمم بدنیست
شک ندارم اگه بیشتر وقت میذاشتم از خیلی از این فوتبالیستها بهتر بازی میکردم،غیرت ندارن اینا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
25
180
من با مدرک فوق لیسانس با 13 سال سابقه دارم ماهی 530 هزار تومان می گیرم. الان دارم فکر می کنم اگه بجای درس خوندن دنبال فوتبال می رفتم شاید.....
ناشناس
SWITZERLAND
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
49
28
مگر در این آشفته بازار فوتبال تنها قلعه نوعی است که چنین دستمزدی میگیره که کلیه افراد او را شاخ کرده اند ومیکوبند چرا از امثال دایی که از ره همین فوتبال به نان ونوایی رسیده و متکبرانه وطلبکارانه با مردم ومطبوعات برخورد میکنه ویا حتی مربیان چندصد میلیونی خارجی بی خاصیت که جز ضرر به بیت المال چیز دیگری عائد مملکت نکردند صحبتی نمیکنید اون دوست عزیز چه خوب نظر دادند که خانه از پای بست ویران است
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
24
120
ما كه راضي نيستيم .....حرومشون بشه
ناشناس
NETHERLANDS
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
25
132
اقاي قلعه نويي و امثالهم حتي دربوني كارخانه ذوب آهن و فئژولاد رو نمي تونه بكنه حالا با كارگران ،كارمندان و مهندسان كه اصلا" قابل مقايسه نيست
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
167
16
با اینکه دید کاربران سایت برام روشنه اما می خوام واقعا با انصاف باشید!
چرا دوپهلو خبر می زنید؟؟ با دستمزد زیاد بازیکن مشکل دارید یا با منبع پرداخت اون؟؟
مسلما کسی نمی تونه تو اولی اظهار نظر کنه! اما تو دومی حق با شماست.
اما حتی با وجود اینکه پول از جیب مردم هم می ره بازم باور کنید خیلی ها راضی هستند اما به شرطی که بازیکنان و مربیان از جون و دل مایه بگزارند!
و یک چیز دیگه این مبالغ کجا و یک میلیارد دلار مفقوده کجا؟؟؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
15
تازه از فیلم مختار هم ایراد می گیرند که جرا اینقدر خرج کرده
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
28
بهتر است كه در اين مملكت هرچه زودتر بساط فوتبال را جمع كنند . از اين ورزش جز هتاكي و هرزگي و فحاشي چيزي خروجي ندارد . بهتره كه اين هزينه هاي سرسام آور را به ورزشهاي انفرادي و توپي غير از فوتبال بدهند . در اين چند سال اگر دقت كنيد اين نوع ورزشها آبروي ايران و ايراني را در جهان خريده ولي در عوض فوتبال فقط هزينه هاي كاذب داشته .
وبگردی